Nike76 skrev 2019-08-21 13:03:09 följande:
Såklart jag reagerar emotionellt med. Och vetenskapligt för påläst är jag. Nej min dotter får inte äta något läkemedel. Om så är fallet ska hon övervakas. Dvs, så att imunförsvaret inte aktiveras. Tror du jag bara avråder bara pga sjs? Svar nej. Sett alldeles för mycket av vaccinskador. Flera läkare som försökt berätta sanningen har fått sparken. En läkare FÅR inte förespråka att inte ta vaccin. Inte ens min make som satt sig in i baksidan av vacciner. Hade vacciner varit säkra så självklart. Men de är inte det. Många som drabbas får inte ens ersättning för läkemedelsverkets kryphål. Tyckte 300 i studien var många nog. Men vi är olika. Skulle själv kunna doktorera i vaccinskador känns det som.
Men nu är det så att i Sverige får man visst diskutera detta. Det diskuteras visst bland läkare, och min väninna, läkare på en infektionsavdelning, väl insatt i vaccinationer, har vaccinerat alla sina barn och är för vacciner.
Alltså, detta med vaccinationer har stötts och blötts sedan sonen var nyfödd minst (säkert längre tid än så), dvs över 20 år, och det är alltid samma argument som kommer fram från vaccinationsmotståndare.
Det är liksom inget nytt.
Jag vill fortfarande veta var alla dessa vaccinationskadade barn (och vilka skador de fått) som fått men av de etablerade vaccinationerna i vaccinationsprogrammet. Dra inte in svininfluensan, för den vaccinet var inte så etablerat och tyvärr var det biverkningar.
Som andra skrev, din make måste vara väl medveten om hur länge dessa vacciner har funnits och även insatt hur illa de sjukdomarna som man vaccinerar mot kan vara.
Jättebra att ni övervakar och är försiktiga med mediciner åt er flicka, synd att man inte visste om detta innan. För jag anser att just hon skulle inte vaccinerats, och hon är en av de som verkligen kan dra nytta av att andra vaccineras.