Inlägg från: Gameofthrones |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones

3-månaders vaccination

Du kan inte strunta i vaccination det är nog lag på det oavsett lag eller inte ditt barn kan bli väldigt sjukt. Va inte så nojjig. Har tre barn. Har många syskonbarn.

Det är bra och vaccinera sig. Man blir immun. Febern är bra till just detta om det blir feber. Två utav mina barn gick inte feber mitt tredje fick litegrann. Oavsett feber eller inte så ta det.

• Gameofthrones

Som det ser ut nu i samhället. Klimathot mm. Vad vet vi som släpps? Jag är iallafall glad att jag har vaccination på alla oss i familjen. Även om klimatet är under stort hot. Så klarar jag mig ner än andra som inte har tagit vaccinering. Det är min teori.

• Gameofthrones
    Fialotta75 skrev 2019-08-20 18:27:26 följande:

Det har börjat dyka upp väldigt många trådar där ts har någon form av fundering om huruvida vaccin kan vara farligt där det sedan dyker upp svar efter svar av vaccinationsskeptiker. Måste vara samordnade aktioner. Svaren är fulla av svepande formuleringar om hur farliga vaccin är. Inga som helst referenser ges. I ett av svaren anges att immuniteten från vaccin ej förs över till avkomman! Nej för ingen immunitet förs över till avkomman permanent!

Sanningen är den att vaccinerna i svenska barnvaccinationsprogrammet är mycket välbeprövade dvs säkra. För folkhälsan har dessa vaccin varit revolutionerande!

Håller med dig, barnvaccinationerna är välprövade.
  • Gameofthrones

Det kommer alltid finnas folk som överdriver om vaccination om dem senaste upplägget här.

Barnvaccination är välprövade wt har dem tagit i många herrans år. Det är grunden till friskare liv.

Svar på tråden 3-månaders vaccination