• Ebo88

Blöder sen 2/12 vecka, gravid v 7

Jag har blött i 3 graviditeter utav 4.

1a blödde jag inte.

2a började jag blöda i v.5+6. Kom klumpar och fick ha binda. Fram till v.12 så blödde jag lite då och då/ hade rosa flytningar dagar i sträck och ibland var det uppehåll bara för att återigen starta på nytt. Vaginalt ultraljud visade i 6+1 en blödning i livmodern men även ett tickande hjärta. Efter v.12 så tog det slut.

Vi förlorade dessvärre barnet i v.25 men det hade ingenting med blödningarna att göra !!

3e så började jag få rosa flytningar i v.5+5 som ökade i mängd för varje dag och efter 2 veckor övergick det till blödningar. Jag hade ett ma i v.8+2. Der hade avstannat i v.5+5 men kom inte ut förrän i v.8+2.

Nu är jag gravid i v.21+0 och hade rosa flytningar från v.7+0-v.11+3.

Varje gång jag har blött/haft flytningar så har jag haft svag mensvärk och haft ont i ryggen.

Men när jag hade missfallet så kände jag i kroppen att något var fel och några dagar innan själva missfallet så fick jag mer ont.

• Ebo88
    Gameofthrones123 skrev 2019-09-05 12:29:09 följande:

Jag beklagar :( . Ja det kan verkligen vara vilket som, ska på nytt vul på tisdag. Så får vi se on hjärtat slår eller inte, att inte veta är det värsta...

Tack.

Förstår dig helt och hållet.

Helst vill man ha bekräftelse från start hur utgångspunkten kommer att bli. Det blir så mentalt påverkat och logiska tankar fungerar liksom inte.

Hoppas vul visar på en ljuvlig graviditet och att allt går bra för er
Svar på tråden Blöder sen 2/12 vecka, gravid v 7