• larssonc

BIM november 2019

Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

1/11 - Larssonc

2/11

3/11

4/11

5/11

6/11

7/11

8/11

9/11

10/11

11/11

12/11

13/11

14/11

15/11

16/11

17/11

18/11

19/11

20/11

21/11

22/11

23/11

24/11

25/11

26/11

27/11

28/11

29/11

30/11

• Svar på tråden BIM november 2019
  • boshab
    NervösAnonym skrev 2019-10-31 20:12:10 följande:

Ja jag försöker hitta min äl, har testat 3 dagar med morgon urin och visar totalblankt. Enligt FLO och NC är min ägglossning idag så även om testen skulle vara fel så vfår jag heller ingen tempstegribg idag. Ska testa på dagen imorgon, flera gånger om så behövs. Har haft ilningar i höfterna och låren så jag känner att det är något som händer, suger bara när man inte riktigt förstår när...

Bra att du ska testa under dagen också! ÄL ska testas mellan kl 10-20 :) Jag brukar ofta missa min peak och därmed missa att få positivt test. Försök att inte stressa upp över att testa :)
  • Anonym (Alex)
    NervösAnonym skrev 2019-10-31 20:12:10 följande:

Ja jag försöker hitta min äl, har testat 3 dagar med morgon urin och visar totalblankt. Enligt FLO och NC är min ägglossning idag så även om testen skulle vara fel så vfår jag heller ingen tempstegribg idag. Ska testa på dagen imorgon, flera gånger om så behövs. Har haft ilningar i höfterna och låren så jag känner att det är något som händer, suger bara när man inte riktigt förstår när...

Jag har testat i fem dagar nu! Fortfarande ingenting, men heller ingen tempökning... Ska ha ägglossning imorgon enligt NC. Hoppas vi båda får våra positiva test idag då:) Jag har också känt i kroppen från igår att något är på gång!
  • hundenhubbe
    boshab skrev 2019-11-01 03:53:00 följande:

Bra att du ska testa under dagen också! ÄL ska testas mellan kl 10-20 :) Jag brukar ofta missa min peak och därmed missa att få positivt test. Försök att inte stressa upp över att testa :)

Jag ska börja testa för första gången om några dagar. Räcker det att testa en gång per dag då? Typ någon gång mitt på dagen? Måste man testa samma tid eller kan den skifta någonstans mellan 10-20?
  • Patzy90

Jag fick en blödning i måndags som kom 4 dagar innan bim. Blödningen var riklig men var väldigt klarröd. Inte mörk som vanlig mens, inte heller klumpig. Den höll i, i tre dagar. Alltså mån-ons.

Idag bim+1 Så här jag stickningar runt livmodern. Gravtest visat negativt. Någon som haft en nidblödning som varit gravid tidigare. Hur många dagar efter nid visade det det positivt?

• Laa TroosaaLi
    Patzy90 skrev 2019-11-01 08:51:03 följande:

Jag fick en blödning i måndags som kom 4 dagar innan bim. Blödningen var riklig men var väldigt klarröd. Inte mörk som vanlig mens, inte heller klumpig. Den höll i, i tre dagar. Alltså mån-ons.

Idag bim+1 Så här jag stickningar runt livmodern. Gravtest visat negativt. Någon som haft en nidblödning som varit gravid tidigare. Hur många dagar efter nid visade det det positivt?

Jag fick blödning dag 19 i menscykeln, 6 dagar efter ÄL. Den var som en väldigt svag mens, men varade i 4 dagar. Hoppas fortfarande att det var en nidblödning men börjar tro att det var den riktiga mensen :( Är på BIM idag men neg test. Har ilningar i äggstockarna men annars inga symptom.
  • Corros

När man ha ÄL vilken dag som helst och båda blir dunderförkylda... :(

• Anonym (Nattkatt)

Jag brukar alltid få mellanblödningar från ca dag 18-19 fram till mensen på dag 25-26. Idag är det dag 19 och inga mellanblödningar än... så det känns som ett hoppfullt tecken om det håller i sig men jag har verkligen inga symptom alls...

• Anonym (Nattkatt)

Patzy90 och Laa TroosaaLi:

När jag haft nidis innan så har det varit drygt en vecka efter ÄL och den har varat en halv dag ungefär (1-2 toabesök), sedan har det blivit positivt test ca en vecka efter det.

• solhatten

Tog ett äl test i morse som visade på full fertilitet, fick det i går kväll och hoppas få det i dag också, men hur länge ska man försöka vid äl? Hur länge är man som mest fertil?

Svar på tråden BIM november 2019