• larssonc

BIM november 2019

Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

1/11 - Larssonc

2/11

3/11

4/11

5/11

6/11

7/11

8/11

9/11

10/11

11/11

12/11

13/11

14/11

15/11

16/11

17/11

18/11

19/11

20/11

21/11

22/11

23/11

24/11

25/11

26/11

27/11

28/11

29/11

30/11

• Svar på tråden BIM november 2019
  • Laloppan
    Mevi1315 skrev 2019-11-04 08:40:18 följande:

Min är också helknas nu. Varit regelbunden men tror att en del jobbstress kan skapa tjorv

När har/hade du bim?

Jag köpte test idag, så får väl testa imorgon. Senaste 3 månaderna har ju mensen vart 27-28 dagar. Imorgon går jag in på dag 30. Men ja, har vart en del stress här också. Så tror faktiskt bara att äl inföll senare. Brösten har börjat ömma så mensen är nog på G.
  • BDN
    Mevi1315 skrev 2019-11-04 20:35:45 följande:

Också beställt och kom idag ;)

?Värst vad småpaket som kommer då och då? säger sambon ;)

Haha, relaterar ;)
  • Mevi1315
    Laloppan skrev 2019-11-04 22:16:16 följande:

När har/hade du bim?

Jag köpte test idag, så får väl testa imorgon. Senaste 3 månaderna har ju mensen vart 27-28 dagar. Imorgon går jag in på dag 30. Men ja, har vart en del stress här också. Så tror faktiskt bara att äl inföll senare. Brösten har börjat ömma så mensen är nog på G.

Ja enligt appen den 18 men det stämmer sådär just nu då det krånglat sen augusti. Så därför kör jag äl tester för att se. Har annars haft regelbundna på 27-28 dagar.
  • Ketchup88

Enligt appen skulle mensen börja i söndags. Och på söndagskvällen innan jag la mig så kunde jag ana lite missfärgat på pappret och tänkte att jaja mensen är väl på väg. Igår hade jag jag brunt på pappret när jag torkade. Satte i ett skydd och åkte till jobbet och tänkte att nu börjar det men inget hände på hela dagen. Men igår kväll när jag kissat så hade jag klarrött på pappret. Tänkte att det drar väl igång i natt men hade inget imorse och nu är det brunt igen.

Jag brukar ha riklig mens och massa mensvärk så detta är inte alls som det brukar. Nån som varit med om samma?

• Corros

Har precis haft ägglossning - och har nu extrema pms-syndrom direkt efter. Kan man bli gravid då eller är det inte möjligt denna månad?
    För mig är pms nåt man får precis innan mens och då är det kört att blir gravid... Nån som har koll?

• Nyckelpiga2017
    Ketchup88 skrev 2019-11-05 07:56:58 följande:

Enligt appen skulle mensen börja i söndags. Och på söndagskvällen innan jag la mig så kunde jag ana lite missfärgat på pappret och tänkte att jaja mensen är väl på väg. Igår hade jag jag brunt på pappret när jag torkade. Satte i ett skydd och åkte till jobbet och tänkte att nu börjar det men inget hände på hela dagen. Men igår kväll när jag kissat så hade jag klarrött på pappret. Tänkte att det drar väl igång i natt men hade inget imorse och nu är det brunt igen.

Jag brukar ha riklig mens och massa mensvärk så detta är inte alls som det brukar. Nån som varit med om samma?

Det låter ungefär som jag hade förra månaden men 3-4 dagar efter första missfärgade flytningen kom mensen igång. :(
  • hundenhubbe

Ni som har digitala clearblue ägglossningstester, jag har en liten fråga :) jag fick idag resultatet att ugnen LH ökning detekterats, när jag drar ut stickan finns två streck (som syns på bilden). Undrat bara för skoj skull om dom kan visa att det är på g? Typ nu är det svagt men det är ju ett streck där, kommer det bli lika starkt som vanliga LH stickor under ÄL? Ska testa varje morgon nu fram tills det visar ökning men var bara nyfiken :) har lite mensvärk och lite flytningar så tror det är på g snart och antagligen tidigare än appen säger..!

• Ketchup88
    Nyckelpiga2017 skrev 2019-11-05 12:53:25 följande:

Det låter ungefär som jag hade förra månaden men 3-4 dagar efter första missfärgade flytningen kom mensen igång. :(

Det var ju tråkigt. Men då väntar jag :) tack för svar
  • dudetten
    hundenhubbe skrev 2019-11-05 12:59:51 följande:

Ni som har digitala clearblue ägglossningstester, jag har en liten fråga :) jag fick idag resultatet att ugnen LH ökning detekterats, när jag drar ut stickan finns två streck (som syns på bilden). Undrat bara för skoj skull om dom kan visa att det är på g? Typ nu är det svagt men det är ju ett streck där, kommer det bli lika starkt som vanliga LH stickor under ÄL? Ska testa varje morgon nu fram tills det visar ökning men var bara nyfiken :) har lite mensvärk och lite flytningar så tror det är på g snart och antagligen tidigare än appen säger..!

Jag råkade ut för samma! Har tagit stickor sen i lördags som varit svaga, och idag clearblue testet. Men jag undrar om jag råkat missa ÄL bara eller om den ska komma. Fick mensen på måndagen den 21/10 men hade spottings dagarna innan så kanske ÄL var tidigare.
  • SamiraBudva
    Ketchup88 skrev 2019-11-05 13:35:41 följande:

Det var ju tråkigt. Men då väntar jag :) tack för svar

Ältester från clearblue visar alltid två streck även fast det är negativt, det är inte förens lh hormonet har ökat som det blir starkare och du får glad eller blinkande gubbe. Det är inget fel på testet för er som undrar
Svar på tråden BIM november 2019