BF JULI 2020
Alltså haha... Jag har mjölk i brösten. I vecka 6. Det måste ju vara nåt slags rekord.....
Alltså haha... Jag har mjölk i brösten. I vecka 6. Det måste ju vara nåt slags rekord.....
Ja du har nog rätt, starkare ikväll å gjorde ett clear blue som så gravid v1-2....Vilken vecka r jag då i ????
Jag har inte mått illa denna morgon eller igår.. Man blir så orolig!
Usch, jobbigt att må illa :( jag har ?bara? himla ont i magen... vaknar på nätterna med sjukaste krampen, tar upp emot 20 minuter innan det försvinner. Är bara i v. 5 så hoppas verkligen att det försvinner snart...
Någon annan som har symtom som lite kommer och går? Olika från dag till dag och så?
Jag är helt ärligt riktigt ledsen. Hade en smärta i livmodern för två dagar sedan och var då tvungen att ta ett test igår som visade att teststrecket var starkare än kontrollstrecket. Idag hade jag lite mer smärta och tänkte jag tar en till för säkerhets skull och gissa vad. Test strecket är svagare.
Jag är i vecka 5 nu och har huvudvärk som kommer och går samt illamåendeflashes. Molvärken gör sig påmind ibland... Brösten är fortfarande stora och ömmande, insåg precis att mina behåar inte passar längre. Vilken vecka är du i och vad känner du? :D
Jag har så, blir så orolig när det inte är lika konstant. Men brösten ömmar dock hela tiden men illamåendet varierar väldigt
Är det någon annan som vaknat upp och inte kännt av symptomen längre? Har inte haft någon blödning.
Men ska nog ringa BM idag iallafall.