• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Anonym (J)
    Anonym (Fyrahjärtan) skrev 2019-11-13 07:34:15 följande:

Hjälp!!!

Mitt test nu på morgonen är mycket ljusare än det jag tog igår....är det kört nu???

Det kan ju vara tidigt också. Mina test stegrade snabbt efter BIM.. :) Har du provat eftermiddagsurin? Mitt morgonurin är värdelöst. Plussar som starkast från 12:00 på dagen och framåt kvällen. :)
  • Anonym (Mda)

Hejhej, hoppar in här jag med. Har bf 16/7 (enligt preglife). :)

• avigmaria

Alltså haha... Jag har mjölk i brösten. I vecka 6. Det måste ju vara nåt slags rekord.....

• avigmaria

Alltså haha... Jag har mjölk i brösten. I vecka 6. Det måste ju vara nåt slags rekord.....

• Anonym (J)
    avigmaria skrev 2019-11-13 10:38:54 följande:

Jag började läcka i vecka 14 med dottern. :) Nu börjar jag läcka när jag plussade ungefär! Men jag har ju ammat dottern fram tills nu (13 månader) och har inte läckt på ett halvår eller mer.. Så jag blev lite förvånad när det började läcka massa igen. :D Men mjölk har jag ju kvar förstås! Fast den har redan ändrat konsistens från vit till genomskinlig/gråvit/vattnig.
  • BeckaBecka
    Anonym (Fyrahjärtan) skrev 2019-11-13 07:34:15 följande:

Hjälp!!!

Mitt test nu på morgonen är mycket ljusare än det jag tog igår....är det kört nu???

Mina test har också varit starkare på kvällen så håller tummarna för dig!!
  • avigmaria
    Anonym (J) skrev 2019-11-13 12:07:26 följande:

Jag började läcka i vecka 14 med dottern. :) Nu börjar jag läcka när jag plussade ungefär! Men jag har ju ammat dottern fram tills nu (13 månader) och har inte läckt på ett halvår eller mer.. Så jag blev lite förvånad när det började läcka massa igen. :D Men mjölk har jag ju kvar förstås! Fast den har redan ändrat konsistens från vit till genomskinlig/gråvit/vattnig.

Hehe. Det var mer än två år sen jag ammade så jag blev rätt förvånad...
  • LexKi
    SugarSugar skrev 2019-11-13 00:16:26 följande:

Tack! Nu har jag googlat runt och det verkar stämma, om inte annat så får jag väl veta på ultraljudet =) Helt otroligt att vi har både UL och BF samtidigt! =D Nu ska vi bara få tiden att rulla på... i en skön takt utan massa nojor och stress! Fick cravings idag förresten. På CHEESBURGARE utav allt som finns =P Hoppas verkligen inte det håller i sig, för då kommer jag rulla fram snart.... Har ni andra börjat få cravings?

Ja, det är verkligen lustigt att vi har samma datum! Nu har jag ringt barnmorskemottagningen också och fått en tid den 25 november för ett hälso-samtal, därefter bokar man in ett inskrivningssamtal tydligen. Vet inte riktigt vad skillnaden är för jag ska lämna blodporver inför det här första..Har du kontaktat barnmorskemottagningen än?

Åh, jag har ingen särskild craving än så länge mer än att jag ständigt är sugen på ALLT. Snart suktar man väl efter murbruk också =D Men jag har sådan fruktansvärd halsbränna så jag har svårt att äta =(
  • LexKi
    Tessaloniki skrev 2019-11-13 09:15:31 följande:

Hej! Hoppar in här! Plussade i morse efter 1,5 års kämpande, ett missfall och nu ett lyckat försök med Letrozol. Känns helt overkligt! Bf 20 juli!

Har haft symptom som kommit och gått: nattsvettning (och då inte lite!), ömma bröst (På utsidan av brösten), trötthet, illamående (väldigt lindrigt än så länge), halsbränna (inte så lindrigt), törst och framförallt en stickande och "dragig" (som att någon drar i den) känsla i och omkring livmodern.

Grattis! Är det första barnet? Jag ska på ultraljud på min klinik den 3/12, ska bli så spännande men samtidigt läskigt!
  • Tessaloniki
    LexKi skrev 2019-11-13 12:26:07 följande:

Grattis! Är det första barnet? Jag ska på ultraljud på min klinik den 3/12, ska bli så spännande men samtidigt läskigt!

Tack! Ja, första barnet! Så spännande! Kul, då har vi nästan ultraljud samtidigt! Vilken vecka kommer du vara i då? :)
Svar på tråden BF JULI 2020