BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Hjälp!!!
Mitt test nu på morgonen är mycket ljusare än det jag tog igår....är det kört nu???
Hejhej, hoppar in här jag med. Har bf 16/7 (enligt preglife). :)
Alltså haha... Jag har mjölk i brösten. I vecka 6. Det måste ju vara nåt slags rekord.....
Alltså haha... Jag har mjölk i brösten. I vecka 6. Det måste ju vara nåt slags rekord.....
Hjälp!!!
Mitt test nu på morgonen är mycket ljusare än det jag tog igår....är det kört nu???
Jag började läcka i vecka 14 med dottern. :) Nu börjar jag läcka när jag plussade ungefär! Men jag har ju ammat dottern fram tills nu (13 månader) och har inte läckt på ett halvår eller mer.. Så jag blev lite förvånad när det började läcka massa igen. :D Men mjölk har jag ju kvar förstås! Fast den har redan ändrat konsistens från vit till genomskinlig/gråvit/vattnig.
Tack! Nu har jag googlat runt och det verkar stämma, om inte annat så får jag väl veta på ultraljudet =) Helt otroligt att vi har både UL och BF samtidigt! =D Nu ska vi bara få tiden att rulla på... i en skön takt utan massa nojor och stress! Fick cravings idag förresten. På CHEESBURGARE utav allt som finns =P Hoppas verkligen inte det håller i sig, för då kommer jag rulla fram snart.... Har ni andra börjat få cravings?
Hej! Hoppar in här! Plussade i morse efter 1,5 års kämpande, ett missfall och nu ett lyckat försök med Letrozol. Känns helt overkligt! Bf 20 juli!
Har haft symptom som kommit och gått: nattsvettning (och då inte lite!), ömma bröst (På utsidan av brösten), trötthet, illamående (väldigt lindrigt än så länge), halsbränna (inte så lindrigt), törst och framförallt en stickande och "dragig" (som att någon drar i den) känsla i och omkring livmodern.
Grattis! Är det första barnet? Jag ska på ultraljud på min klinik den 3/12, ska bli så spännande men samtidigt läskigt!