BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Ok nu har jag skrämt upp mig själv igen. Plussade svagt i onsdags, och i torsdag fick jag pluss på digitalt.
I dag testade jag igen och förväntade mig ett starkt streck men det var lika svagt som i onsdags (dock med annat märke). Jag testade inte med morgonurin och hade inte hållit mig så värst länge, Nån timme bara.
Är det kört nu eller stressar jag upp mig?
Tredje graviditeten i år, de andra två slutat i mf/ma.
Har varit förkyld några dagar också, det kanske har dödat embryot?
Jag hoppar in här! Plussade igår för första gången. Första barnet. Försökt ett år gå ska precis. Hoppas att den lilla vill hålla sig kvar ? Bf 4 juli
Ok nu har jag skrämt upp mig själv igen. Plussade svagt i onsdags, och i torsdag fick jag pluss på digitalt.
I dag testade jag igen och förväntade mig ett starkt streck men det var lika svagt som i onsdags (dock med annat märke). Jag testade inte med morgonurin och hade inte hållit mig så värst länge, Nån timme bara.
Är det kört nu eller stressar jag upp mig?
Tredje graviditeten i år, de andra två slutat i mf/ma.
Har varit förkyld några dagar också, det kanske har dödat embryot?
Jag tror du stressar upp dig. Du hade ju inte hållit dig så länge, så då är det ju inte konstigt. Jag skulle testa imorgon med morgonurin (alt. hålla mig nu i ganska många timmar, om du inte vill vänta tills imorgon). Att det är olika märken kan ju också spela in. Jag fick svagt med clear blue, men ganska starkt med rfsu :)
Beklagar de andra två mf. Jag är så orolig för det här också. Varje gång jag ska gå på toa förväntar jag mig blod, av någon anledning. Jobbig tanke! :( Håller tummarna för dig.
Hej!
Jag är gärna med här. Grattis till alla er som plussat!
Plussade imorse.. kan inte riktigt förstå. Vårt andra försök på första barnet :) Känns så konstigt att ha molvärk känns som mensen ska komma närsomhelst.
Jag plussade idag! Bf 5:e juli... Så glad men samtidigt livrädd för missfall! Första barnet :)
Hej!
Jag är gärna med här. Grattis till alla er som plussat!
Plussade imorse.. kan inte riktigt förstå. Vårt andra försök på första barnet :) Känns så konstigt att ha molvärk känns som mensen ska komma närsomhelst.
Jag är gärna med i gruppen. Plussade i lördags. Har ett MA i bagaget så just nu är det väldigt mycket oros-känslor kombinerat med glädje. Känns som att jag bara går å känner efter hela tiden.
Är också gärna med. Har enligt Natural Cycles bf 3 juli. Om allt går vägen är det mitt andra barn.
Hur mår ni alla? Har ni några symptom?