BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Fråga! Är det någon mer som knappt har några symtom?
Jag går in i vecka 6 imorgon, så då är vi ju väldigt nära. :) Har du mycket molande värk? Jag hade en hel del tidigare, nu känner jag endast av det ett fåtal gånger per dag. Svullen här också, men det beror nog snarare på att jag har en cysta på höger äggstock!
Jag går in i vecka 6 imorgon, så då är vi ju väldigt nära. :) Har du mycket molande värk? Jag hade en hel del tidigare, nu känner jag endast av det ett fåtal gånger per dag. Svullen här också, men det beror nog snarare på att jag har en cysta på höger äggstock!
Det är säkert ingen fara! Jag har ju även haft ont i höger äggstock, så tror inte du behöver oroa dig alls. :)
Man kan ju göra vul rätt tidigt, dock är det inte säkert att fostret syns redan nu. Jag gjorde det i förrgår (pga. smärtan), då såg de inte fostret, men det var ju bara för att det var så tidigt. Ska tillbaka tors nästa vecka, då lär de se fostret iallafall, och hoppas på ett tickande hjärta.. Men vanligt ultraljud vet jag inte när man brukar göra däremot!
Plussade idag. Chockad då detta inte är planerat. Maken är nog också chockad, tänker mest på det ekonomiska, sömnlösa nätter och tjafs. Vi har 2 barn på 5 och snart 3 år.
Jag vet redan vad jag vill. Någon som är i samma sits?
Positivt graviditetstest. 3+2 alltså vecka 4. 15 juli är vi beräknade till om allt går vägen. Sååååå nervös, vill att vecka 12 ska vara här så att vi kan andas ut lite mer. Någon mer som har mensvärk? Strålar typ ner i benen. Brukar alltid ha väldigt kraftig mensvärk dock. #nojig haha