Vad blir det för mat?
Vad äter ni till middag idag? :)
(Vi ska äta stuvade makaroner, falukorv och morotsstavar.)
Vad äter ni till middag idag? :)
(Vi ska äta stuvade makaroner, falukorv och morotsstavar.)
Sushi med lax, skinka och knäckebröd, ostbågar, mandlar och lite smågodis.
Plankstek på en pub igår. Bytte potatismoset mot sallad och ölen mot torrt bubbel och det var helt okej! Föredrar dock hemma med blomkålsmos och en kågkolhydrat-öl
Lasagne även idag 😋
Det är så många supergoda aromsmör där
Idag blev det en Big one Classic pizza från frysen från affären.
Men upp pimpad med skinka, salami, isterband, mer ost och lök.
Den blir så god med detta.
Risotto från igår
Grävlingsgryta med potatis och örtsås
Viltlax
Viltlax
Köttfärssås med blomkålsris och ost
Oja, testat ett gäng, "vanligt" persiljesmör, kaprisvarianter, bea/dragonvarianter, soltorkad tomat, citronsmör, lite örtsmör och nått mer, ohh, nått med kantareller gjorde jag också.
Dock senare år har jag inte varit en som gjort något alls av dessa smör, även har jag väl hittat på egna också och med denna sida som grund.
Och vilka är goda kanske du undrar, ja, de är väl dom alla, men det viktigaste är ju att de passar bra till det man ska hade det, då är de extra goda.
Mat från donken
Fläskfilé med potatis som jag ska göra i airfryern
Mat från donken
Spenatsoppa med ägghalva
Mat från donken
Oja, testat ett gäng, "vanligt" persiljesmör, kaprisvarianter, bea/dragonvarianter, soltorkad tomat, citronsmör, lite örtsmör och nått mer, ohh, nått med kantareller gjorde jag också.
Dock senare år har jag inte varit en som gjort något alls av dessa smör, även har jag väl hittat på egna också och med denna sida som grund.
Och vilka är goda kanske du undrar, ja, de är väl dom alla, men det viktigaste är ju att de passar bra till det man ska hade det, då är de extra goda.
Lat idag så det blev Donken