BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Ja jag väntar på att få känningar. Bara det att när jag får det så vill jag inte mer för det gör så grymt jävla ont på mig. Haltar mig fram i ca 2 timmars tid när ägget släpper ;(
Oj, då finns ju risken att du kan få tvillingar själv ju.
Eller ja risk eller chans beror ju på hur man ser det.
Fick mensen i söndags så hoppar över till denna tråden. Kör dubbel dos med Letrozol så nu hoppas jag verkligen att det fungerar.
1/12 - Pewc, FruA2019, Snarttrettiochtrevar89, hoppas på sladdis.
2/12 - Nixtie
3/12 bobbycar92, pusselmamma
4/12 - Linnmal
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, Mamma2014
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191
11/12 - Smuffsan, MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315, rosahimmel86
23/12 - patzy90
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
Nej, självklart förstår jag att du inte hade blivit ledsen. Alla har rätt att drömma och önska som de själva gör och vill.
Personligen har jag alltid drömt om en stor familj där syskonen är nära varandra i ålder. Tvillingar är ju det ultimata ur det perspektivet och dessutom vore det nog enda möjliga sättet för mig att få fler än fyra barn eftersom maken känner sig nöjd och klar som det är egentligen.
Måste få skriva av mig lite här. Börjar bli spännande, det jag känner nu har jag inte känt tidigare efter ägglossningen..(har heller aldrig varit gravid förut) Borde vara ca. 9 dagar efter ägglossningen nu och haft molande huvudvärk nu i typ 3 dagar, liten blodblandad flytning igår eller förrgår, stark värk och ilningar typ i livmodern ikväll, hållit på några timmar nu i sträck. Nån som känner igen sig och vill dela med sig av hur det gick isåfall (av ni som varit gravida tidigare förståss) :)
Hade gärna vilja ha tvillingar också :) har två barn med 1,5 år mellan så en del tror att de är tvillingar då minstingen är jämnlångt med äldsta.
Oj! Låter inte kul. Framför allt om det är två ägg som släpps. :( Inte hört någon som har så ont, kan knappt föreställa mig. Jag brukar ha väldigt ont vid sex just vid ÄL, brukar bara önska att sexet tar slut så förstår känslan av att inte vilja mer.
Jo, risken är lite större. Läst nånstans att det är dubbelt så stor risk - men risken ligger på typ 2% eller nåt sånt. Självklart skulle jag omfamna en tvillinggraviditet, men det känns läskigt.
Håller tummarna att det är en nidis!!
Med förra barnet var jag vikarie och kunde själv bestämma om jag orkade jobba eller inte, var dock mest hemma under graviditeten.
Tack, det var negativt och det hade jag nog förväntat mig med även om man hoppades såklart.
Håller tummarna för oss!
Tack, det var negativt och det hade jag nog förväntat mig med även om man hoppades såklart.
Håller tummarna för oss!