BIM Februari 2020
Hej!
Jag hoppar in i tråden :) Har BIM 2/2! Försöker få till första barnet. Försökt i 9 månader nu :) Förra månaden fick jag ett tidigt mf i vecka 5-6. Hoppas verkligen det blir något denna gång!!
Hej!
Jag hoppar in i tråden :) Har BIM 2/2! Försöker få till första barnet. Försökt i 9 månader nu :) Förra månaden fick jag ett tidigt mf i vecka 5-6. Hoppas verkligen det blir något denna gång!!
Med fyra dagar kvar till BIM har jag haft ont i brösten varje dag sedan äl men tycker att idag har det börjat avta. Kanske bara tillfälligt då det inte gör ont 24 timmar om dygnet och mest på kvällen. Har varit o fikat hos min mormor och visst blev det lite mycket sötsaker men när vi kom hem blev jag plötsligt väldigt illamående och kräktes tre gånger. Om det var för mycket sött eller gravidillamående som börjar vet jag inte. Har även haft lite att det drar i tjejmagen och ett sjuhelvetes humör, skäller ut folk och har inget tålamod till något den senaste veckan. Minst sagt väldigt lättirriterad.
Jag skulle önska lite råd från er!
Jag har bim i helgen, troligtvis på söndag, 2/2. Just i helgen ska jag på en ganska stor fest. Vad ska jag göra? Hur hade ni gjort med alkohol? Hade ni hoppat det helt? Tagit lite för att "smälta" in? Jag har inget emot alkohol men har druckit något glas otroligt sällan just för att vi försöker få till en graviditet och försökt ett tag. Det är ju ingen garanti att jag fått utslag på sticka innan lördag kväll när festen är :/ Tankarna runt det här gör mig tokig. Hur hade ni gjort?
Hur går det för alla med bim i början av februari? Några symtom än? Hatar att man börjar analysera kroppen nu. Jag har bim om en vecka exakt! Har ömma bröst och haft ett jävla humör i helgen. Min sambo har nästan övervägt att lämna mig (skämt åsido). Hur är det med er andra??
Kunde inte hålla mig längre!