Inlägg från: Langdskidor |Visa alla inlägg
  • Langdskidor

BIM Februari 2020

Hej alla fina familjelivpersoner!

Har bim nästa fredag, läskigt och spännande.. <3

Bim 21/2

• Langdskidor

Bim 21/2

• Langdskidor

Bim 21/2

• Langdskidor
    Gnusmas skrev 2020-02-13 09:52:30 följande:

Samma BIM här!

Åh vad roligt, jag hoppas vi får +!

Har du också köpt testa tidigt rfsu?

Har två st hemma att prova nästa vecka, nervöst..
  • Langdskidor
    Gnusmas skrev 2020-02-13 09:57:43 följande:

Ne jag har testlagrets vanliga hemma. Jag kommer nog prova på onsdag eller torsdag som senast. Ska till gyn på torsdag för koll eftersom min mens helt plötsligt blivit oregelbunden i tre månader. Har opererats för cellförändringar och cysta tidigare så vill bara kolla att allt står rätt till. Är nog bra att veta om man är gravid då kanske..

Ah okej, jaa onsdag tror jag också om jag kan hålla mig tills dess. Hoppas det går bra hos gyn <3

Denna helg kommer inte gå fort känner jag.. vänta och vänta :p
  • Langdskidor
    Bellsss skrev 2020-02-13 12:22:33 följande:

Jag tycker inte att testet är så känsligt så bli inte ledsen om du får negativt och har några dagar till bim. Testade med predictor early på äl+8 som var klart positivt, tog ett till på äl+9 samt ett digitalt båda positiva men RFSU såg man knappt ett streck på :)

Tack för informationen, aha predictor early låter ju kanonbra <3 jaa håller tummarna

Hade du rfsu testa tidigt eller vanliga?
  • Langdskidor
    Sofieelises skrev 2020-02-13 12:38:30 följande:

Dessa är sega på att visa tycker jag, fick svagt positivt på både cb plus och vanliga rfsu medans detta test var blankt (alla i samma urin). Så som ett testa tidigt är det ingen höjdare.

Bellsss skrev 2020-02-13 12:28:51 följande:

Early. RFSU vanliga använder jag aldrig då dom är så kända för spök (hänt mig också) :)

Jaha, vad sjukt att samtliga apotek jag varit i haft dessa? Gjorde en snabb googling och det ni skriver verkar verkligen stämma, verkar vara dåliga test? :o
  • Langdskidor
    mw93 skrev 2020-02-14 05:54:03 följande:

Idag har jag plussat 1 dag innan bim med vanligt billigt två strecktest samt med ett cb early. Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen!

Åhh grattis, bääästa starten på alöa hjärtans dag ju, hoppas ni får en mysig dag :) ar idag din första testdag?<3
  • Langdskidor

Testade med clearblue early, äl+9 imorse och det var helt blankt, verkar med största sannolikhet bli bim mars för min del.

Men håller alla tummar för er alla fina som fortfarande inväntar svar, stort lycka till <3

Svar på tråden BIM Februari 2020