Inlägg från: Langdskidor |Visa alla inlägg
  • Langdskidor

BIM Februari 2020

Fialotta8 skrev 2020-02-16 09:18:39 följande:

Idag var det min tur :D

Åh grattis! Fint med hjärtat runt ju :D jag älskar att se positiva gravtest haha! Stort grattis<3
  • Langdskidor
    Fialotta8 skrev 2020-02-16 09:22:40 följande:

Vill bara flika in till er som väntar att jag testade negativt i förrgår, äl+8 och såhär svagt positivt med ett testa tidigt från cb idag på äl+10!

Testade du tidigare? Med såna bra tester, kram:)
  • Langdskidor
    Fialotta8 skrev 2020-02-16 09:22:40 följande:

Vill bara flika in till er som väntar att jag testade negativt i förrgår, äl+8 och såhär svagt positivt med ett testa tidigt från cb idag på äl+10!

Var det positivt dag nio med bra tester som clearblue? Fick upp hoppet lite nu när jag läste detta xD
  • Langdskidor
    Fialotta8 skrev 2020-02-16 10:37:51 följande:

Haha ja men precis! Jag körde clear blue testa tidigt, båda gångerna :D såg visst att det är 10 dagar sen positivt ältest men 9dagar sen äl blir det ju då. Så ganska tidigt blev det positivt ja! :D så glad! Bebis nr 2 på g nu, hoppas lilleman hemma blir glad över ett syskon bara :p

Åh, ja det förstår jag, underbart med ett till mirakel :D <3
  • Langdskidor

Negativt test imorse, äl+10, känner äve att mensen är påväg, typiskt :P

Hoppas nästa månad <3 !

• Langdskidor
    Gnusmas skrev 2020-02-17 10:12:32 följande:

När är mensen beräknad? Testade du med vanligt eller testa tidigt?

Beräknad mens om ungefär två till tre dagar, testat med testa tidigt och clearblue early, känner mensdags snart tyvärr :/
  • Langdskidor
    Gnusmas skrev 2020-02-17 10:22:21 följande:

Ok tråkigt. Hoppas du har fel!

Tack :) det är inget man kan påverka så mycket ändå känner jag nu, bara att prova igen :D <3
  • Langdskidor
    Bäbävitalamm skrev 2020-02-17 11:59:02 följande:

Äl+11 och bim-4 idag och testade negativt imorse med ett vanligt test. Känns dessutom som att mensen är på ingång :(

Samma som mig då :p

Följas åt i mars? <3
  • Langdskidor
    amandakollb skrev 2020-02-17 16:18:05 följande:

jag är på ÄL 9-10 idag (osäker på exakt vilken dag jag hade ÄL), och jag har köpt ett testa-tidigt test där det står att man kan testa upp till 6 dagar innan bim. jag tänkte ta testet på onsdag då jag är på ÄL 11-12, är det för tidigt tror ni? tänker om det är dumt att testa så tidigt.. 

Jag provade testa tidigt äl +9 och det var blankt :(

Men en del får plus på dom tidigt

Svårt att veta <3
  • Langdskidor
    Alanbanks2020 skrev 2020-02-17 20:36:21 följande:

Hej allihopa! Har läst igenom tråden nu, grattis till er som plussat och håller tummarna för resten.

Jag och min man är 30, inga barn sen innan och har försökt sedan i oktober. Tog ÄL-test första gången vid ÄL förra veckan och den var några dagar senare än vad Flo-appen trodde. Hoppas det tar sig denna gång. Har varit besvikelse senaste gångerna, men ändå glad att jag har ägglossning, började tro att det var något del med ÄL. Köpt på mig massa olika tester efter att ha läst tråden, håller tummarna även om jag inte riktigt vågar hoppas.

BIM 28/2

Hoppas att du får ett efterlängtat plus <3
Svar på tråden BIM Februari 2020