BIM Februari 2020
Inte lagt upp bild tidigare här men provar!
Inte lagt upp bild tidigare här men provar!
Hahaha, du är för go! :) Håller fortfarande tummarna. Lägg upp bild!!!
Hm klassiskt spökstreck va?
Är bara på Äl 7 så förväntar mig inte att se något alls :P
Får bli ett nytt imorgon bitti så får vi se :) men du var väl också väldigt tidigt efter ÄL ännu? Vi får följas åt och se hur det går för oss :)
Jag tror jag är på ÄL 10 eller 11, och nu fick jag en jätteliten brun flytning, vilket jag har fått några dagar innan mens de tidigare månaderna så nu sjönk mitt hopp om att jag är gravid :(
någon som brukar få bruna flytningar några dagar innan mens?
Jag har följt tråden utan att skriva själv, men nu måste jag dela med mig. Jag tog ett test i lördags på äl+7 som såklart visade negativt, det är ju för tidigt men jag hoppades få veta inför en fest jag skulle på. Eftersom min lutealfas är 10-11 dagar så hade jag BIM idag. Redan igår eftermiddag började jag känna mensvärk, vilket för mig bara brukar komma när jag redan fått mens eller precis innan. Hela dagen igår och idag gick jag och väntade på mensen, och var nervös inför varje toabesök. Inget spår av mensen syntes. På väg hem från jobbet idag kände jag att jag inte orkar gå runt på helspänn och grubbla mer, så jag tog ett test efter att ha hållit mig i fyra timmar. Efter bara ett par minuter syntes ett svagt men ändå tydligt streck. Jag är gravid! Det känns pirrigt och overkligt på samma gång. Jag har en son sedan tidigare men har även fått två missfall så jag vet att allt kan hända, men jag ska verkligen försöka att glädjas och vara hoppfull så gott det går. Önskar er alla lycka till!
Tycker mig se ett svagt streck! Hoppas! :)
Jag blir jag så jäkla trött på mig själv.. Är på äl+6, 7 eller något idag och fattar ju att det är för tidigt att se något, och ändå skulle jag ta det där testet och blev sjukt besviken såklart. Haha.. pallar inte.
Ja jag tyckte också att det såg ut att sitta på rätt ställe! Nytt test imorgon bitti? ;)
I know, det är ju på tok för tidigt men jag vill ju veta NUUUU! Oerhört mycket molande i magen idag också iallafall, och jag vill inte minnas att jag brukar ha det såhär.
Hej! Jag vaknade upp med ännu fler pms-finnar idag, dock hade ömheten i brösten nästan försvunnit. Testet tycker JAG visade ett svagt svagt streck, typ som majjas ovan, mitt var kanske snäppet svagare till och med. Min man såg absolut inget streck.
Förstår att det är jobbigt, men det finns fortfarande chans! Jag håller tummarna för dig på fredag :)
Jag känner mig också gravid och hade faktiskt rätt så svårt att acceptera mitt negativa test igår.. trots att jag VET att det är för tidigt att se något. Vi får hålla hoppet uppe!
Bestämde mig för att testa imorse igen då jag har vissa symptom som jag känner igen ifrån tidigare graviditeter samt att jag bara har en känsla. ÄL 7-8 nånting idag så egentligen på tok för tidigt för att testa. Men svårt att låta bli när man tycker att man känner något i kroppen. Jag tycker mig se ett svagt streck som kom upp på en gång. Vet dock inte om det ens går att se här på FL då det är väldigt svagt, men vi testar :) Tolkar inte in någonting i detta test men ska bli spännande att se om det utvecklas till något!
Hur går det för er andra som skulle testa idag?
Det är inte över förens mensen är här <3 Jag fortsätter hålla tummarna för dig (och mig!)
Har du många tester kvar?