BIM Februari 2020
Wiiiiiii! Ser det utan att anstränga mig. GRATTIS! Så glad för din skull!
Tror mannen på det nu?
Wiiiiiii! Ser det utan att anstränga mig. GRATTIS! Så glad för din skull!
Tror mannen på det nu?
Kunde inte hålla mig. Tog ett testa tidigt och det var helt blankt..
Ja kanske men jag tänker att jag väntar någon dag nu så får vi se :) det tar ju psykiskt hahaha
och grattis till dig!! Så jäkla roligt o mysigt :) har ni försökt länge?
Om jag skulle köpa några nya test idag, vilka skulle ni rekommendera?
Åh.. var totalt negativt idag med. :'( Hur kan det ens vara möjligt? Men ja ja vad kan jag göra.. Vill bara gömma mig under täcket och gråta. Det är ändå ÄL+12 idag så tror att det är kört.
Däremot vet jag vad ni pratar om att plussa senare på dagen. Jag plussade under senaste graviditeten (för ett par år sedan) starkare på kvällen än på morgonen. Så det stämmer även för mig.
Jag vet inte om jag bara borde ge upp för egen del... Det känns som jag har misstolkat känslan helt. :( Åååh vad jobbigt det känns verkligen. Förra månaden trodde jag inte på att jag var gravid men denna så är det en känsla så ja... Det gör minusen såå mycket värre..
Det är långt kvar till mens också som även är lite opålitlig så vem vet hur länge jag får vänta tills nästa cykel. :(
Tog ett cb early igår, och där finns ett ganska synligt streck. Lästes dock av efter ca en halvtimme så det gäller ju inte. Testade även med ett rfsu imorse, toknegativt. Tog hårdare än jag trodde.. :(
Precis som ovan så har hopplösheten infunnit sig.. Testade imorse och det var helt blankt. Jag blev så besviken och arg att jag skrek rätt ut och grät i några minuter. Detta har pågått sååå länge nu och jag är bara så himla himla trött på att hela tiden hoppas och sen bli besviken. Jag blir ARG! Jag tycker det känns så jävla orättvist och jag blir så trött på min kropp som inte verkar vilja samarbeta. Idag blir det ett ett glasvin.. Kanske två.
Ber om ursäkt för bitterheten men usch, så fruktansvärt jobbigt detta är :((((((
Vet inte.. Inom en till två minuter syntes ingenting så jag la bort det. Sen tittade jag igen efter ca 20-30 minuter och då syntes ett svagt men fullt synligt streck som gick i blå ton.
Äl+9 eller 10 idag.
Här är dagens. Varför sluta när man väl börjat? Den enda det är synd om är min plånbok.
Syns det något, eller har jag bara en teststrimma ingjuten i min hornhinna? (Ska tilläggas att strecket faktiskt syns i verkligheten. Osäker på färg dock men det finns där och kom upp inom testtiden) Vad säger ni?
Ja det syns absolut mer i verkligheten. Vet dock inte om där är någon färg i strecket eller inte.
Tack, jag hoppas så sjukt mycket jag också!
Hur är det med dig idag? Har det sjunkit in? :)
Spökstreck igen? Blir galen.. dök upp efter kanske 5 minuter. Så efter giltighetstiden igen.. blä.
Hej,
Hur ska man tolka då jag väldigt starkt på äl test idag äl+6? Vet att jag hade min äl förut.. kan man ha äl två gånger??
Jag tror det vilar en spökstreck förbannelse över mig.. Detta fick jag idag på äl+10, ser ut som dom jag tog på äl+8 ungefär. Undrar om jag fått en dålig uppsättning babyplan? Urghhhh ovissheten är VÄRST!
Jag vet inte? Jag läste bara att man skulle läsa av det efter 3 minuter. Inom dessa 3 syntes typ inget. Nu är det svagt men blått!
Såhär ser det ut nu långt efter.
Nej..Inget utslag på gravtest.
Tyvärr. Men börjat tänka om jag har cystor som stoppar att ägget inte lossnat som jag trott. Läst om det för har fått ont när vi har sex och cystor har jag haft förut, som kommer och går. Samt fått oregelbunden mens nu sen januari.. Har ändå typ äl symtom nu så kanske är det ett nytt försök till att släppa ägg. Någon som har erfarenhet?
Hjääälp!
La tidigare upp dessa bilder i svaga streck-tråden och fick som svar att det ser positivt ut, men vågar inte riktigt tro det...
Jag har BIM om ett par dagar (ca) och tidigare idag fick jag för mig att ta ett ÄL-test. Mina ÄL-tester brukar alltid vara jättesvaga och strecken brukar knappt synas på "vanliga" dagar. Idag såg testet ut såhär:
I och med att de alltid brukar vara jättesvaga så blev jag väldigt fundersam och tog ett graviditetstest (i samma urin) och både jag och min pojkvän tycker oss se streck. Ser vi i syne eller är det någon av er som också ser?! (Märkte i andra tråden att det ser gråare ut när man laddar upp det här, men ja)
Kom nyligen hem och fick lite lätt panik då jag kände att det var blött i trosorna och trodde att mensen kommit, men det var bara en ovanligt stor mängd flytning. Kan det vara ett tecken på graviditet?
Vore ett mirakel om det visar sig att jag faktiskt är gravid då detta är det första försöket efter min pojkväns testikelcanceroperation
Jag tror att jag börjar bli galen
Min temp ökade idag... så dumt som jag är gjorde jag ett test.
Men jag tror att mina ögon lurar min nu!
Ena bilden är vanlig den andra har jag ändrat lite med. Snälla säg att det inte är blankt och att jag inte är galen