-
Nej, jag vet inte heller riktigt vad som är skillnaden. Men båda strecken är iallafall samma färg, även om det ena är mycket otydligare haha.Maxima009 skrev 2020-02-13 09:01:02 följande:Jag ser definitivt två streck. Har aldrig sett ett spök på riktigt så vågar inte uttala mig kring det. Men det ser riktigt ut enligt mig iallafall :)
-
Jag hoppas det. Jag var helt inställd på mensen, men jag får hoppas att den håller sig borta och att jag får ett tydligare test. Tack snälla:)Gnusmas skrev 2020-02-13 09:02:27 följande:Jag brukar gå på om det går att fånga på bild så är det inte spök.. men vet ju att det finns undantag. Men det där är ju jättetydligt! Det måste ju vara positivt!! Vågar mig på att säga grattis!!!
-
Åh jag hoppas att det är så! Tack snälla:)Sofieelises skrev 2020-02-13 09:07:13 följande:Ingen tvekan, grattis!!
-
Tack snälla! Jag hoppas det:) Det vore ju kul såhär kring alla hjärtans å alltMagda11 skrev 2020-02-13 09:21:37 följande:Åh, det ser ju positivt ut! Vågar mig nog på ett grattis!
-
Ja det var det jag tänkte också, men man är ju så rädd att man inbillar sig. Tack snälla:)larssonc skrev 2020-02-13 09:22:15 följande:Man brukar säga att spökstreck inte har färg utan är mer grått/ser ut som en skugga. Så skulle absolut säga att det där är ett plus! Grattis :)
-
Åh grattis!! Ja jag måste nog göra det! Bara rädd att det ska stå "inte gravid" heheScel skrev 2020-02-13 09:29:14 följande:Ser positivt ut! Plussade själv igår men vågade inte tro på det förrän imorse när jag tog ett clearblue veckoindikator, så köp ett sånt så blir det mer svart på vitt.
-
Ja, verkligen! Testa med ett sånt testa tidigt test så borde det ju kunna ge utslag. Mitt test var ett vanligt rfsu, men ett testa tidigt kanske hade varit bättre egentligen iom att jag inte har bim än.Magda11 skrev 2020-02-13 09:42:13 följande:Ja, vilken dröm! :) Funderar på om jag ska våga mig på ett test imorgon även om jag kanske inte borde testa förrän på söndag eller måndag (borde ha BIM då), hehe. Vore så sjukt att plussa då och kunna överraska pojkvännen på alla hjärtans :)
-
Ja så är det ju. Men jag är så osäker på om det är plus på stickan hehe. Men nu har ju många kollat här och det verkar vara mest troligt :)Scel skrev 2020-02-13 10:18:27 följande:Tack!! Det var jag också rädd för, men om du fått plus på stickan så borde det ju stå gravid. Så tänkte jag.
-
Ja, det är nog bra:) Jag tänkte åka förbi apoteket och se vad dom har där. Helst vill jag nog testa med ett digitalt för att jag ska tro på det. Haha, man blir ju knäpp av det härMagda11 skrev 2020-02-13 10:19:31 följande:
Beställde ett sånt där Predictor Early som alla sagt ska vara det bästa. Hoppas det kommer idag så jag kan testa imorgon. Sånt kanske du också borde prova? :)
-
BIM -1 idag och mitt svaga test igår stämde visst. Glad alla hjärtans alla!
-
Tack snälla!!Jojjo87 skrev 2020-02-14 09:46:21 följande:
Åhhh grattis <3 glad alla hjärtans dag till er!
-
Jag hade också väldigt ömma bröstvårtor efter ägglossningen denna månad. Det släppte efter några dagar. Jag vet faktiskt inte vad det beror på och jag brukar inte heller ha det vad jag vet..Maxima009 skrev 2020-02-14 15:04:13 följande:
Hade ägglossning onsdag absolut senast igår.
Brukar få ömma bröst efter tre dagar (känslig för progesteronet eller helt ärligt alla hormoner)
Men denna gång har vi verkligen prickat in äl med mys mån,tis och ons. Igår fick jag sjukt ömma bröstvårtor, brukar absolut ha ömma bröst men bröstvårtorna brukar inte ömma alls, vet att det är omöjligt att det är pga graviditet så tidigt så de kommentarerna kan vi hoppa över.
Men - är det progesteronet som gör att bröstvårtorna kan ömma? Eller är det något annat?
-
Nej, det känns väl egentligen som det enda riktiga tecknet. Men den där väntan är inte kul! Gör ditt bästa för att inte känna efter så mycket, då hittar man ju alla möjliga symptom.. även om det är lättare sagt än gjort:)Maxima009 skrev 2020-02-14 15:14:55 följande:
Hm, jaja jag får hålla ut dom här sjukt tråkiga och långa veckorna till bim nu???? förra månaden lurades tempen enormt med trefasisk höjning och allt så vet inte om man kan lita på något förutom utebliven mens ändå