• eifos89

BIM Februari 2020

Gnusmas skrev 2020-02-18 22:02:10 följande:

Samma känsla här.. jag har testat flera gånger idag.. tyckte mig ana ett streck på testlagret, men inte tillräckligt starkt för att kunna fastna på bild tex. Vet ju att det kan bli så ibland, att linjen som ska färgas lyser igenom liksom.. men fick upp hoppet rejält, skulle ju kunna ha varit ett tidigt plus, testade negativt efter det sen, blev nere igen haha

Är extremt svullen om magen, vilket jag brukar vara innan mens. Har mensvärk i ländryggen vilket jag inte brukar ha inför mens.. spännande och olidligt samtidigt!

Känner du av ngt?

Åh vad jag håller tummarna för att det bara är lite tidigt och att du får plus i dagarna!

Man tycker ju ändå att man känner sin kropp vid det här laget, så är det någonting som är ?avvikande? känns det ju faktiskt hoppfullt!

Jag har molvärk och en konstig känsla som jag inte heller brukar ha. Skulle vilja påstå till hundra procent att jag visst har blivit gravid denna månad, men det kan ju också bara vara att jag känner så för att jag vill det sååååå mycket och att huvudet spelar ett spratt med en..

Imorgon kommer mina tidiga tester. Dum som jag är kommer jag säkert att slösa ett redan imorgon helt i onödan, haha!
  • eifos89
    Gnusmas skrev 2020-02-18 22:52:14 följande:

Haha men det måste man ju göra när de kommer ju! Jag tycker inte det är så jobbigt att testa negativt när man testar riktigt tidigt, då vet man ju att chansen ändå är stor.. värre när det närmar sig bim..

Håller med dig, samtidigt känns det som att man alltid hittar nya symtom man inte känt tidigare hehe..

Vad har du beställt för test?

Nä det tycker inte jag heller. Precis som du säger så vet man att loppet inte är kört än :)

Jag har beställt från testlagret, tento testa supertidigt. Var det ett tidigt du testade med idag?
  • eifos89

Stort grattis Längdskidor! Vilken glad överraskning! Absolut två streck :)

• eifos89
    Gnusmas skrev 2020-02-19 15:10:48 följande:

Testade imorse- negativt, lunch- negativt, nu- världens starkaste spökstreck. Jag har fått spökstreck tidigare och blivit lurad så kommer inte tolka ngt i detta nu. Men jag SER det! Men hade jag tex visat min man så hade han inte sett det och sagt att det sitter i mitt huvud haha! Men detta fick upp hoppet iaf! Blir ett nytt test om 4 h!

Hahaha, du är för go! :) Håller fortfarande tummarna. Lägg upp bild!!!
  • eifos89
    Gnusmas skrev 2020-02-19 16:21:20 följande:

Inte lagt upp bild tidigare här men provar!

Tycker mig se ett svagt streck! Hoppas! :)

Jag blir jag så jäkla trött på mig själv.. Är på äl+6, 7 eller något idag och fattar ju att det är för tidigt att se något, och ändå skulle jag ta det där testet och blev sjukt besviken såklart. Haha.. pallar inte.
  • eifos89

Ja jag tyckte också att det såg ut att sitta på rätt ställe! Nytt test imorgon bitti? ;)

I know, det är ju på tok för tidigt men jag vill ju veta NUUUU! Oerhört mycket molande i magen idag också iallafall, och jag vill inte minnas att jag brukar ha det såhär.

• eifos89
    Mammaresan skrev 2020-02-20 03:30:14 följande:

Stort grattis TroochTvivel!

Här är det bara att fortsätta vänta. BIM är runt den 26/2 här och jag kunde inte hålla mig från att testa igår och idag vilka båda var toknegativa såklart. Det är verkligen jobbigt att acceptera att det är så! :(

Jag känner mig fortfarande gravid vilket gör det svårare att ta in de negativa testen.

Testen togs på ÄL+9 och ÄL+10. Jag kommer INTE testa imorgon (torsdag) för orkar inte med att ta ett negativt test till. Kanskr tar jag ett på fredag då jag är på ÄL+12. Blir det inget synligt streck under testtiden då så är jag inte gravid. Har känsliga test som ska mäta från 10 så håll tummarna för mig på fredag!

Imorgon får jag vänta med spänning på era test istället! ;)

Förstår att det är jobbigt, men det finns fortfarande chans! Jag håller tummarna för dig på fredag :)

Jag känner mig också gravid och hade faktiskt rätt så svårt att acceptera mitt negativa test igår.. trots att jag VET att det är för tidigt att se något. Vi får hålla hoppet uppe!
  • eifos89
    Gnusmas skrev 2020-02-19 21:56:36 följande:

Japp nytt test imorgon bitti! Men jag har en känsla av att det inte är något. Teststrecket kändes inte äkta, ingen färg och linjen va liksom inte tydlig..

Vet precis hur det känns, man ville ju inte vänta! Om det inte är något nu så ska jag försöka bestämma mig för att nästa gång ska jag inte testa förrens på äl+10, bim-dagen. Får be min man gömma testen haha

Jag hade mkt mol i mage och rygg igår men inte idag...

Hur går det Gnusmas? <3
  • eifos89
    Gnusmas skrev 2020-02-20 08:58:34 följande:

Hej! Jag vaknade upp med ännu fler pms-finnar idag, dock hade ömheten i brösten nästan försvunnit. Testet tycker JAG visade ett svagt svagt streck, typ som majjas ovan, mitt var kanske snäppet svagare till och med. Min man såg absolut inget streck.

Under mina två tidigare graviditeter (som nu är två tjejer på 3 och 5 år) så tyckte jag att symtomen var som bortblåsta på morgnarna. Alltså i början av graviditeterna. Jag kommer ihåg att molvärken alltid kom när man varvade ner och la sig på soffan på kvällen :)

Än är inte hoppet ute Gnusmas! Kan du ha haft äl lite senare denna månad?
  • eifos89
    Blåbär03 skrev 2020-02-20 09:29:29 följande:

Jag har precis gjort ett test.. ett test som man kan ta fyra dagar tidigare jag tror jag ska ha min mens i morgon eller på lördag

Jag fick ett streck men det är super svagt oroar mig för att det är ett spök streck så vågar inte hoppas på för mycket men tycker att det är lite ljusrosa. Det gick inte o ta så bra bild det syns mycket mer live men lägger upp en bild.

Ser hoppfullt ut :)
Svar på tråden BIM Februari 2020