BIM Februari 2020
Samma känsla här.. jag har testat flera gånger idag.. tyckte mig ana ett streck på testlagret, men inte tillräckligt starkt för att kunna fastna på bild tex. Vet ju att det kan bli så ibland, att linjen som ska färgas lyser igenom liksom.. men fick upp hoppet rejält, skulle ju kunna ha varit ett tidigt plus, testade negativt efter det sen, blev nere igen haha
Är extremt svullen om magen, vilket jag brukar vara innan mens. Har mensvärk i ländryggen vilket jag inte brukar ha inför mens.. spännande och olidligt samtidigt!
Känner du av ngt?
Man tycker ju ändå att man känner sin kropp vid det här laget, så är det någonting som är ?avvikande? känns det ju faktiskt hoppfullt!
Jag har molvärk och en konstig känsla som jag inte heller brukar ha. Skulle vilja påstå till hundra procent att jag visst har blivit gravid denna månad, men det kan ju också bara vara att jag känner så för att jag vill det sååååå mycket och att huvudet spelar ett spratt med en..
Imorgon kommer mina tidiga tester. Dum som jag är kommer jag säkert att slösa ett redan imorgon helt i onödan, haha!