BIM Februari 2020
Han har redan frusit in spermier eftersom det är testikelcancer han har = han var tvungen att operera bort en testikel och ?bara? det ska inte påverka möjligheten till att få barn på naturlig väg.
Går just nu bara och väntar på att han ska få göra en CT-scanning och se om det kommit någon spridning efter operationen (han opererade bort testikeln 14 januari). Påvisas det spridning så måste han ta cellgifter :( Har det inte spridit sig så blir det bara regelbundna kontroller för att kolla efter spridning, så det är det vi hoppas på. Då kan vi fortsätta bebisverkstaden. Alla prover efter operationen har sett så bra ut som de kan, så egentligen borde man väl ha mer hopp om att de inte kommer hitta något, men jag oroar ändå ihjäl mig... :(
På vilken dag i cykeln brukar ni ha ägglossning? "Skolboksexemplet" är ju på dag 14 men jag hör inte så många som har det?
Förra månaden fick jag positivt utslag på äl-test på dag 22 och den här månaden fick jag helt plötsligt äl-flytningar på dag 13-16! Trodde knappt på det och tänkte att jag säkert kommer få sen äl igen så tog inget test, ångrar mig nu när jag fått "vanliga" flytningar igen. Jag får väl helt enkelt bara vänta och se om det var äl där eller inte (även fast det känns som en evighet bort..! Haha).