BIM Februari 2020
Åh grattis:) hoppas jag har samma tur. Tar nog ett testa tidigt imon. Vilket test tog du?
Åh grattis:) hoppas jag har samma tur. Tar nog ett testa tidigt imon. Vilket test tog du?
Grattis Loea! Jättekul! När testade du?
Jag är lite förvirrad, fick negativt idag men känner inte alls mensen. Vad är bästa testet?
Hur ser ett streck från ÄL+8 ut? Syns det tex på bild? Jag är lite paranoid när det kommer till spökstreck och tidigt testande, hade knappt vågat lita på mitt ÄL+12 om det inte vore för att strecket var så starkt, så är lite fascinerad av hur folk tolkar!
Hur ser ett streck från ÄL+8 ut? Syns det tex på bild? Jag är lite paranoid när det kommer till spökstreck och tidigt testande, hade knappt vågat lita på mitt ÄL+12 om det inte vore för att strecket var så starkt, så är lite fascinerad av hur folk tolkar!
[quote=80206596][quote-nick]Bellsss skrev 2020-02-04 20:52:08 följande:[/quote-nick]
BIM 7/2. Tog ett test till idag och även det visade negativt. Känner att mensen är på väg och har gett upp denna månad. Just nu känns det som om jag aldrig vill försöka igen. Detta var försök 18. Är så ledsen och deppig. Jag var så ledsen när jag insåg att det inte blev något barn för oss 2019. Nu blir det mest troligt inte någon bebis 2020 heller.
Jag är på bim-7 är det för tidigt för ett första test?? :0
Hej tjejer! Har en intim fråga. Har ni haft samlag flera gånger varje dag runt äl eller nöjt er med en gång per dag?