BIM Februari 2020
Vitae: grattis!!! Otroligt starkt resultat när det va negativt igår! Va kul!!
Bäbävitalamm: jag brukar börja testa 7-8 dagar efter ägglossning. Får ju mens 10 dagar efter så har inte så många dagar att testa på hehe..
Vitae: grattis!!! Otroligt starkt resultat när det va negativt igår! Va kul!!
Bäbävitalamm: jag brukar börja testa 7-8 dagar efter ägglossning. Får ju mens 10 dagar efter så har inte så många dagar att testa på hehe..
Maxima: jag brukar för säkerhetskull fortsätta testa till Ältesten slutr ge utslag och ha sex regelbundet tills det skett + ngn dag extra. Hoppas det tar sig för er nu! Vet hur det är att vänta..
Hej alla! Ny här :) jag har glömt hur allt funkar med äl och när man kan börja testa om man är gravid :p jag hade positivt ältest i torsdags, vilket betyder ägglossning dagen efter eller?.betydet det att jag är på ÄL + 6? Borde kunna testa typ söndag som tidigast då eller vad tror ni?
Djungel!
Jag förstår, då ändras ju förutsättningarna såklart! Jag får alltid mens 14 dagar efter min äl... tortyr att vänta så "länge"
Mest overkliga morgon i hela mitt liv. Trots testet igår så vågade jag inte tro att det var sant..
Borde vara BIM -2. Ser ju två streck, men är det spök eller riktigt?
Hej alla fina familjelivpersoner!
Har bim nästa fredag, läskigt och spännande.. <3
Bim 21/2
Åh vad roligt, jag hoppas vi får +!
Har du också köpt testa tidigt rfsu?
Har två st hemma att prova nästa vecka, nervöst..
Får jag fråga er erfarna med graviditetstest, vilket/vilka test är bäst? Jag har tidigare bara använt cb, men det blir ju dyrt i längden... nu har jag köpt graviditetskollens vanliga test, såna i storpack och ska börja testa nästa vecka! Om jag dessvärre måste köpa fler graviditetstest snart, vilka ska jag satsa på?
Vill ha lite tips och input från er.
Förra månaden fick jag glad gubbe på cb digitalt äl test dag 21 i cykeln.
Den här månaden började jag testa på dag 19 som va den 10/2, och har inte fått glad gubbe än.
I morron den 14/2 så är jag på dag 23 i cykeln, tror ni äl kan ha varit tidigare så jag missat den?
Skulle ni ha fortsatt att testa några dagar eller gett upp för den här månaden?
Jag fick mitt första barn i Oktober 2018 och fick tillbaka mensen i September 2019, så här har cyklerna sett ut sen dess:
September 38 dagar
Oktober 37 dagar
November 27 dagar
December 31 dagar
Januari, förväntad cykel 32 dagar
Vet liksom inte alls hur jag ska tänka eller göra, please Help!
PS det här är vårat andra försök till ett syskon Ds