• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Mayjel

Trist att ni moderatorer nyss tog bort en hel tråd som jag skrev mitt första och enda inlägg i. Blixtsnabbt skedde det också. En misstänksam men samtidigt  talande handling från er sida. 

Tråden handlade om medlemsgrupper och jag pekade ut en högst olaglig sådan. Varför tog ni bort tråden, om inget olagligt pågår härinne? Varför får man inte påpeka detta om forumet nu är så städat och hederligt?

• Anonym (Ew)
    Mayjel skrev 2025-03-27 22:04:24 följande:

Trist att ni moderatorer nyss tog bort en hel tråd som jag skrev mitt första och enda inlägg i. Blixtsnabbt skedde det också. En misstänksam men samtidigt  talande handling från er sida. 

Tråden handlade om medlemsgrupper och jag pekade ut en högst olaglig sådan. Varför tog ni bort tråden, om inget olagligt pågår härinne? Varför får man inte påpeka detta om forumet nu är så städat och hederligt?

Det var en tråd gammal som gatan och vad troll startar för medlemsgrupper som inte har några medlemmar kan knappast FL lastas för... eller menar du att de vägrade ta bort gruppen när du kontaktat Forumvärden?

• Mayjel
    Anonym (Ew) skrev 2025-03-27 22:16:41 följande:

Det var en tråd gammal som gatan och vad troll startar för medlemsgrupper som inte har några medlemmar kan knappast FL lastas för... eller menar du att de vägrade ta bort gruppen när du kontaktat Forumvärden?

Jag pratade med forumsvärd som påstår att "det måste vara rätt personer som tar bort medlemsgrupper" och ärligt talat så tror inte jag på detta. Varför kan inte vanliga moderatorer ta bort olagliga trådar?

Det finns medlemsgrupper som handlar om porrinspelning där minderåriga kvinnor deltagit också. På ett familjelivsforum av alla ställen.
  • Anonym (Ew)
    Mayjel skrev 2025-03-27 22:22:17 följande:
    Jag pratade med forumsvärd som påstår att "det måste vara rätt personer som tar bort medlemsgrupper" och ärligt talat så tror inte jag på detta. Varför kan inte vanliga moderatorer ta bort olagliga trådar?

Det finns medlemsgrupper som handlar om porrinspelning där minderåriga kvinnor deltagit också. På ett familjelivsforum av alla ställen.
    Med tanke på forumets bristande funktionalitet tror jag på det. Vanliga moderatorer och admin har olika åtkomst. Gruppmöjligheten borde tas bort helt.
  • Mayjel
    Anonym (Ew) skrev 2025-03-27 22:23:57 följande:
    Med tanke på forumets bristande funktionalitet tror jag på det. Vanliga moderatorer och admin har olika åtkomst. Gruppmöjligheten borde tas bort helt.
    Håller verkligen med om det sista med tanke på alla läskiga typer som missbrukar forumet för sina egna sjuka begär.
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-03-27 22:22:17 följande:

Jättebra att du tar upp detta! Vi får hålla koll på grupperna och se om eller när de blir bortplockade, annars får vi hjälpas åt att ta upp det igen och igen och igen 🥺
  • Eurydike
    Blond tjej skrev 2025-03-27 19:17:39 följande:
    Jo fast dom ska sitta på väggen fast en del vekar ha smitit in på FL 
    RaYzLeR skrev 2025-03-27 16:19:29 följande:

Det blir ju kallt utan element. Förvånad

😂😂😂
  • Blond tjej

Ikväll så var ett element in och härjade även för mig.
    Jag ska be min man att han sätter fast alla element på väggen igen 

• molly50
    Nandez skrev 2025-03-30 22:38:39 följande:

Inga element i kväll, dom kanske firar sommartidGlad

Jag har haft påhälsning av ett ikväll. 
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?