BIM mars 2020
Har Bim-4 imorgon, tänkte också våga mig på att testa... har haft lite olika symtom nu några dagar men man vet ju inte kroppen kan lura en :/
Har Bim-4 imorgon, tänkte också våga mig på att testa... har haft lite olika symtom nu några dagar men man vet ju inte kroppen kan lura en :/
Fungerar inte att ladda upp bilder på FL, man ser inget. Hoppas de fixar detta snart.
Vad tycker du resultatet var? Är så nyfiken.
Vad spännande! Ska du avvakta någon dag och testa igen?
Jag plussade precis!! Kan knappt tro det.. har BIM på Torsdag 5/3 så är på dag 25 av min 28 dagars cykel. Tänkte dela med mig av vad jag har känt hittills och vilka test jag använde.
Jag hade ÄL mellan 20:e och 21:a Feb. Hade sex 1gång 18:e och 2ggr natten till 20:e så 1 dag innan. Inget på själva Äl dagen.
Sen dess har jag haft lite småvärk i äggstockarna men annars väldigt lugnt. Den 26:e Feb (5dagar efter ÄL) fick jag ömma bröst vilket jag alltid får exakt den dagen annars. Så trodde det va kört. Sen har de bara blivit ömmare för varje dag. Men bara brösten, inte bröstvårtorna.
Plussade idag efter att väntat 4 h med ett testa tidigt från tento och ett vanligt gravtest sticka från testlagret. Det från testlagret va knappt synbart men det syns och det testa tidiga var ett rött helt klart synbart sträck. Synd att man inte kan se bilder här på fl hade visat annars.
Är i chock. Trodde det skulle vara negativt. Sååå glad just nu efter att försökt sen i Juli 2019.
Man kan inte klura ut hur man kan få bilder att funka att ladda upp va? .. Hade behövt era råd!
Tog ett digitalt idag, ?inte gravid? , kan vara för tidigt men tror tyvärr inte det blivit något denna månaden..
Usch vad trist! Vilken dag efter äl är du på? Var det ett testa tidigt eller vanligt?
Jag har upplevt CB digitalt som väldigt känsligt! Jag har fått "inte gravid" men plussat på "vanliga" tester. Testa på BIM med digitala så får du säkert "Gravid"
Men om du fick ett svagt streck igår så skulle jag inte säga att det är kört. Antingen testar du igen med ett tidigt test, eller väntar helt enkelt. Om det digitala mäter från 25 hcg så kan det vara för tidigt, ett testa tidigt brukar ju mäta från 10 hcg.Mycket möjligt att det är för tidigt. Det trista är väl att helt enkelt ha lite is i magen och avvakta. Om inte mensen kommer så testa igen.