BIM mars 2020
Enligt min app så ska jag ha BIM idag. Tog test som var negativt så det är bara att vänta på mensen nu.. :/
Enligt min app så ska jag ha BIM idag. Tog test som var negativt så det är bara att vänta på mensen nu.. :/
Trist :( Har du regelbundna cykler?
Har BIM idag,men inga tecken på mens, negativt på BIM-4 och testade igår men inte med morgonurin det var också negativt.
Har BIM idag,men inga tecken på mens, negativt på BIM-4 och testade igår men inte med morgonurin det var också negativt.
Spännande! Är också väldigt uppblåst i magen, har ingen aptit senaste 4 dagar. Har inte så stor hopp att jag är gravid,mitt första försök, vilken är det för dig?
Fortfarande ingen mens men känns konstigt nertill och uppblåst.. hade även som typ mensvärk igår. Någon som har det liknande?
CD 35. Har accepterat att jag tydligen inte kommer få någon mens alls denna månad, för första gången någonsin. Noll tecken på kommande mens. Imorgon bitti kommer jag att göra både grav.test och äl-test, antingen plussar jag sent eller så har mensen hoppat över så jag måste ha koll på nästa äl istället. Sicket gissel... Och så ska jag ringa gyn för att ansöka om en utredning.
Ja, eller nja. Lite molande värk, men inte på samma sätt som jag är van. Om jag har känningar är det i "hela" magen mitt fram, som ett moln kan man säga, men de här smärtorna har varit mot äggstockarna, mest vänster.
Har acne sedan ca en vecka tillbaka, vilket jag annars har kanske någon enstaka dag bara. Har haft migrän, vilket är ett typiskt tecken för mig, jag har i princip bara migrän inför mens och då kommer den ett par dagar efter. Har känt mig lite uppsvullen runt magen också. Har problem med ett par kotor sedan ett dubbelt diskbråck som krånglar (opererat för många år sedan nu), vilket också är lite av ett tecken på mens för min del.
Ni då?
Ok! Ja har man oregelbunden mens är det minsann inte lätt, men om man börjar med regelbundet sex varannan dag strax efter att mensen slutar och i ca två veckor så prickar man ju in äl oavsett när den händer :)
Vi fick första barnet på första försöket men min äl är helt opålitlig så det är antagligen det som varit största felet, och att vi haft sex på fel dagar så klart mest.
Hade ju fortfarande inte fått min mens.. men sen köpte jag hem ägglossningstest för framtida bruk men igår hade jag trådiga flygningar och även idag, testade både igår och idag men en klar stegring idag och nästintill positivt. Så kan bara hoppas att jag har äl nu kommande dagar :)
Enligt ägglossningstest hade jag ( vad jag tror) ägglossning för två dagar sen. Fick nu ikväll en liten blödning. Vad kan detta vara?
Enligt ägglossningstest hade jag ( vad jag tror) ägglossning för två dagar sen. Fick nu ikväll en liten blödning. Vad kan detta vara?