BIM mars 2020
Positivt äl-test idag, fick till det igår men tvivlar på att det blir fler gånger denna veckan så får se om det räcker..
Positivt äl-test idag, fick till det igår men tvivlar på att det blir fler gånger denna veckan så får se om det räcker..
Ok. Nu känns det som om denna månads försök till plus är till enda!
Tänker mycket om vi försökt tillräckligt. Hade ÄL symtom så som slemmig flytning och molvärk i måndags, men flera appar säger ÄL ägde rum igår?
Usch, hatar ovissheten! :( Slänger in en skärmdump från Flo appen.
Vad tror ni? mannen är borta på jobb idag till fredag så fler sex tillfällen känns försent nu.
Jag tror att man ska lita mer på kroppens signaler än på en app.
Jag tror min ÄL varit nu. Köpte detta ÄL test imorse och testade så otålig och nyfiken som man är. Enligt flytningar och molvärk kanske ÄL var i måndags, enligt appar var den i tisdags.
Nu är det bara vänta till BIM då den 4/3
Dom digitala äl testen är alltid negativa första gången för att kunna känna av en stegring.
Äl test är positivt 24-48 timmar innan själva ägglossningen. Så om ägglossningen varit kommer du bara få negativt.
Äl flytning har man innan själva äl fram till äl. Så din app kan stämma.
Är på äl +2 idag och sån sjuk molvärk, känns precis som att mensen ska komma vilken minut som helst. Konstigt så tidigt, undrar om det kan vara nåt?!
Samma här äl + 5 idag och känner samma men jag brukar ha känningar i magen efter ägglossning till och från tills mensen kommer. Har inbillat mig så många Ggr nu så jag vågae inte hoppas på ngt Haha :/
Samma här äl + 5 idag och känner samma men jag brukar ha känningar i magen efter ägglossning till och från tills mensen kommer. Har inbillat mig så många Ggr nu så jag vågae inte hoppas på ngt Haha :/
Samma här! Men försöker tänka att nån gång kommer det gå för oss med men de svårt:( hur länge har ni försökt?
Blir inte klok!
Har haft typ bruna flytningar i 4 dagar nu plus lite molvärk! Men negativt på ÄL tester både igår och idag!
Kan man ha ÄL flytningar i flera dagar?!