BIM mars 2020
Man kan ha symtom innan plus. Alla får inte det, men en del får. I min sista graviditet fick jag symtom några dagar innan jag plussa :)
var inställd på att det skulle gå lättare att bli gravid efter en skrapning. Verkar dock inte så
Man kan ha symtom innan plus. Alla får inte det, men en del får. I min sista graviditet fick jag symtom några dagar innan jag plussa :)
Såhär ser testerna ut. Man får ju "testögon" till slut och tror man ser minsta lilla streck :/ :)
Ser tyvärr inget, hur många dagar efter ÄL?
Jag ser inget alls tyvärr. Jag skulle nog råda dig att försöka ta det lite lugnt. Gör sådant du mår bra av och ta hand om dig själv. Ingen mår bra av att stressa upp sig över något som inte går att påverka. Är du gravid kommer det visa sig närmare bim :) <3
Kram från en som gjort samma som dig i flera månader ..
Alltså va f*n?! Tog detta ÄL test nyss... hur hade ni tolkat det?! Jag fattar det är positivt, men kommer ÄL hända idag eller imorgon skulle ni säga? Är alltså på CD 21! Trodde jag redan ägglossat ju
[quote=80244769][quote-nick]Leah56 skrev 2020-02-24 11:40:19 följande:[/quote-nick][/quote]
Ok. Så sex ikväll är det mest optimala då? Mannen åker bort inatt och blir borta tills helgen..
Känner dock inga ÄL symtom, testade mer av en slump nu på förmiddagen
Fast hae du redan haft en fastställd stegring med ÄL-test? En fast gubbe?
Hade du fastställt äl innan idag då?? Min kommer runt dag 20 så för min del är det inte alls konstigt :P
Vet att vissa får positivt äl-test när de är gravida men då borde det definitivt bli ett positivt gravtest om du testar tänker jag .. annars har du helt enkelt äl nu :)
En fråga angående ägglossning. Igår fick jag utslag på CB's digitala ÄL test och hade sex samma dag. Idag när jag testade blev det rund ring.
Kan jag fortfarande bli befruktad även om testet blivit negativt?
Förstår att ägget måste ha släppt nu, men visst lever det 24 timmar efter släppet?
Mannen har varit sjuk i en vecka och jag har ÄL idag, så denna månaden är bara att ge upp direkt! Vi kommer nog inte försöka i mars, utan nästa blir BIM maj för vår del. Hoppas att jag inte stöter på någon av er då utan att ni alla har plussat! :)