BIM mars 2020
Har bim 7/3 om allt stämmer. Känner mig svagt illamående flera gånger under dagen samt att bröstvårtorna börjar göra ont. Borde vara på äl +7 idag
Har bim 7/3 om allt stämmer. Känner mig svagt illamående flera gånger under dagen samt att bröstvårtorna börjar göra ont. Borde vara på äl +7 idag
Haft ömma bröst länge, mensvärk som inte är skarp och överaktiv mage. Med andra ord pms. Har BIM den 6/3. Tänkte testa idag för första gången men vet ju hur ledsen jag blir.
Jag har bim 6/3. Har känt flera symptom som värk i äggledarna och illamående igår och idag. Har dock känt många symptom flera månaden och mensen har ändå kommit så vågar inte hoppas. Tänker ta ett testa tidigt imon. Tror ni att jag borde göra det eller ska jag vänta några dagar till?
Hej! Jag är gärna med här... Finns det någon BIM-lista?
Du har en en lite kortare lutealfas ja men inom normalspannet fortfarande då den verkar ligga på 10 dagar. Det är väl om den skulle vara kortare än så den skulle anses som För kort.Här tror jag att jag hade tidigare ägglossning än vad jag brukar men någon graviditet verkar det inte ha blivit av det hela. Ursprungligen trodde jag BIM skulle landa mellan 28 februari och 1 mars men då jag hade en tidig ägglossning trodde jag mensen skulle komma redan 25-26 februari. Men uppenbarligen inte! Komplicerat värre här, haha! Är i dag 34 av den här cykeln nu och väntar mensen bara då jag har fått negativa graviditetstest tyvärr. :( Än så länge inga tecken på mens men kroppen är så jäkla knasig så jag vet aldrig vad jag ska vänta mig. BIM 1 mars är verkligen i senaste laget med tanke på när ÄL ägde rum men imorgon är det ju 1 mars och det är bara att vänta. För egen del så kommer det bli att gå vidare till april tråden när mensen bestämmer sig för att dyka upp.
Jag har mått illa i 1 veckas tid av och till men då jag får negativa graviditetstest är det snarare magproblem eller annan ohälsa som ligger bakom.
Hur går det för dig?
Negativt test. :( Funderar på en paus, har nästa ÄL i slutet av mars...
Jag känner mig så negativ idag. Känns som om även denna månad kommer ge ett stort minus... jobbigt att känna så här. Vill bara skita i allt som har med barn att göra och dra täcket över huvet.
Det blir aldrig min tur efter mina missfall :(
Förlåt för negativiteten men jag ville bara skriva av mig
Vad ser ni här? :o
Jag tycker mig ana ett svagt streck :o
Jag plussade precis!! Kan knappt tro det.. har BIM på Torsdag 5/3 så är på dag 25 av min 28 dagars cykel. Tänkte dela med mig av vad jag har känt hittills och vilka test jag använde.
Jag hade ÄL mellan 20:e och 21:a Feb. Hade sex 1gång 18:e och 2ggr natten till 20:e så 1 dag innan. Inget på själva Äl dagen.
Sen dess har jag haft lite småvärk i äggstockarna men annars väldigt lugnt. Den 26:e Feb (5dagar efter ÄL) fick jag ömma bröst vilket jag alltid får exakt den dagen annars. Så trodde det va kört. Sen har de bara blivit ömmare för varje dag. Men bara brösten, inte bröstvårtorna.
Plussade idag efter att väntat 4 h med ett testa tidigt från tento och ett vanligt gravtest sticka från testlagret. Det från testlagret va knappt synbart men det syns och det testa tidiga var ett rött helt klart synbart sträck. Synd att man inte kan se bilder här på fl hade visat annars.
Är i chock. Trodde det skulle vara negativt. Sååå glad just nu efter att försökt sen i Juli 2019.