BIM mars 2020
Är lite paff. Tog ett testa tidigt och det är 2 streck. Vet inte hur jag ska reagera ????
Är lite paff. Tog ett testa tidigt och det är 2 streck. Vet inte hur jag ska reagera ????
Känns som om mensen är påväg. BIM imorgon. :/
Ställer in mig på det värsta, men kommer bli så besviken ändå när den dyker upp.
*suck*
Tog ett digitalt idag, ?inte gravid? , kan vara för tidigt men tror tyvärr inte det blivit något denna månaden..
Bim - 2 är jag. Fick ett svagt plus igår på clearblue tidigt och fick negativt idag på det digitala :/
Bim - 2 är jag. Fick ett svagt plus igår på clearblue tidigt och fick negativt idag på det digitala :/
Tog precis ett. Negativt. Dock blir jag förrvirrad av det här med dagarna som är mellan ÄL och mens. Har lite kortare dagar, ligger på 11 dagar. Så är bara mellan 7-9 dagar efter ÄL. Kanske är för tidigt för plus än? jag vet inte. men jag är skeptisk till att jag blev gravid denna månad heller
Tog precis ett. Negativt. Dock blir jag förrvirrad av det här med dagarna som är mellan ÄL och mens. Har lite kortare dagar, ligger på 11 dagar. Så är bara mellan 7-9 dagar efter ÄL. Kanske är för tidigt för plus än? jag vet inte. men jag är skeptisk till att jag blev gravid denna månad heller
BIM idag, inga menssymtom dock. Lite molvärk men det kommer och går. Innan mens får jag alltid sådan värk ovh ömhet i brösten, blir alltid väldigt dålig i magen natten innan plus jag blir väldigt torr i underlivet.
Nu har jag mer lotionaktiga flytningar, ont i huvet, trött.
Hur har ni känt ni som fått barn förut, innan plusset på stickan dök upp alltså?
temp på 37,4 men antar att den kommer sjunka drastiskt till normaltemp strax.
Bruna flytningar och BIM imorgon. Så kört för mig och nysatsning i BIM 3/4 istället.
Jag är på äl+6 idag och har haft tron och modet uppe att det ska ta sig den här månaden men idag var det som att allt hopp blåste iväg. Inget speciellt har hänt, antar att det bara är en sån dag. Usch för den här väntan.
Heej!
Har BIM 18/3.
Fick missfall i februari så vill bara att det ska ta sig direkt igen. Inte haft mens mellan men tror jag luskat fram att ägglossning har varit typ nyss.
Har någon av er barn redan eller är det första?
Åh jag hoppas verkligen det tar sig. När har du BIM?
Varför testar jag ens?!
Negativt idag igen... ÄL+9 eller 10 idag.
Fan vad less jag blir!!! :(
Hej! Jag är på ÄL+7 enligt NC och ÄL+9 enligt mig själv. Bör få mens på måndag eller tisdag (NC säger måndag och flo tisdag) och kände typ ett nyp vid livmodern i onsdags och de fick mig att tänka ?vad händer nu?!? Och har egentligen inga symptom på att jag skulle vara gravid förutom att mina humörsvängningar är sjuka från och till (men de kan lika gärna va PMS) och att när jag tog på mig träningskläderna förut och ?hoppade? ner från trappan (jag hade lite mycket energi, så sprang hoppade ner typ, haha jag är lite dum????) så gjorde mina bröst ont?? De gjorde dem inte när jag gjorde likadant i förrgår.. åh ikväll undrade min kompis om jag skulle med ut men känns dumt OM det skulle vara en liten minimänniska i magen... har sånt testa tidigt grav test hemma men brukar inte vilja testa förens bim men tvekar idag, tror ni att det ens skulle kunna ge utslag om jag testar nu?
Blev inget för mig heller. Äl+12 idag och cb early test visade negativt.