• Anonym (Old)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Gameofthrones skrev 2020-03-10 13:46:11 följande:

Vilka elaka kommentarer, konstiga påståenden...

Ja, det är som Cyndi Lauper sjunger:

It's the same old fucking story

Kräks
  • Anonym (Old)
    Bjoer skrev 2020-03-10 15:15:16 följande:
    Kräver inte så mycket, lätta att göra glada. Shit vilja dåliga personlighetsdrag! SoligDrömmer

Om äldre kvinnor är krävande och svåra att göra glada är det inte konstigt att äldre män söker sig till yngre kvinnor.
    Ur filmen The Upside of Anger:

Who should I sleep with, Terry? Women like you? Your age? My age? I don't. You know why? 'Cause younger women are *nice*. You take them out, and they're actually grateful. "Oh look, a steak. Yummy." You go for a walk after dinner, the air smells nice, they say, "Thank you. This was *nice*. This was *fun*. You're *funny*. Tee-hee-hee." What should I do, Terry? Settle down and marry some pissed-off thing like you? I'd rather have someone come over and do *dental* work, *every day*, from my backside, up... through my *ass*!
  • Anonym (Old)
    Anonym (Oklart) skrev 2020-03-10 15:41:37 följande:
     Jag är övertygad om att det ofta är viljan att forma kvinnan som styr valet av yngre partner. 
    Ja, du och vissa andra är övertygade om det.

För att citera Baloo:
    Störtlöjligt.
  • Anonym (Old)
    Gameofthrones skrev 2020-03-11 09:26:59 följande:

För mig var det inte åldern utan vi klickade helt enkelt. 

Som Madonna sjunger:

Love Makes The World Go Round
  • Anonym (Old)
    Miss Skywalker skrev 2020-03-11 16:03:48 följande:
    Fråga honom om han kan tänka sig en 20 år äldre..
    Det går inte att jämföra på det sättet.
    En 25-årig kvinna tycker inte att 45-åriga män ser lika gamla ut som 45-åriga män tycker om 65-åriga kvinnor.
  • Anonym (Old)

Kvinnor dras oftast till äldre män.

Män dras oftast till yngre kvinnor.

• Anonym (Old)
    Anonym (Qwerty) skrev 2020-03-11 16:22:56 följande:
    Men som 25-årig man kunde han tänkt sig en 45-årig kvinna?
    Jajamän.
  • Anonym (Old)
    Anonym (L) skrev 2020-03-11 16:23:25 följande:
    I din fantasi kanske. Som 20-25-åring kunde jag och mina tjejkompisar inte alls förstå varför män i våra pappors ålder raggade på oss. Vi blev äcklade men tyckte samtidigt på nåt sätt synd om gubbarna..
    Om ni inte kunde förstå varför så är det nog mest att ni var naiva/lite småkorkade.
  • Anonym (Old)
    Anonym (L) skrev 2020-03-11 16:23:25 följande:
    I din fantasi kanske. Som 20-25-åring kunde jag och mina tjejkompisar inte alls förstå varför män i våra pappors ålder raggade på oss. Vi blev äcklade men tyckte samtidigt på nåt sätt synd om gubbarna..
    Många som fantiserar här. Om att män vill ha unga kvinnor som de kan bestämma över/styra. 
  • Anonym (Old)
    Miss Skywalker skrev 2020-03-11 16:27:40 följande:
    Hon menade nog snarare varför de trodde att hon och hennes kompisar skulle vara intresserade av gamla gubbar. Du är nog lite naiv/korkad som inte fattade det..
    Männen hade väl hört talas om att unga kvinnor dras till äldre män. Spännande med åldersskillnader.
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?