• Anonym (Old)
    Anonym (Qwerty) skrev 2020-03-11 16:40:05 följande:
    En normal 25-åring anser att folk över 40 är gamla oavsett om dom är man eller kvinna. Man har typ inget gemensamt med dom eftersom dom är närmare ens föräldrar i ålder än en själv och är dom det minsta normala har dom vanligtvis varit gifta och har minst ett barn och har man trillat illa och inte avskräcks av att håret börjar gråna och bli tunt och att dom börjar få hull på magen så brukar annars bagaget vara spiken i kistan. Men visst kan man ignorera allt sånt och bara se till plånboken så...
    Now That's Some Crazy Shit!
    FörvånadFoten i munnen
  • Anonym (Old)
    Anonym (Känns sådär) skrev 2020-03-11 16:57:20 följande:

Ja, har ju med ämnet att göra men det sticker ändå ut lite. Är själv 31 och träffar en man på 43. Vi pratade lite om ålder, vad som attraherar och blandning av tidigare erfarenheter. Ska påpeka, detta handlar inte om svartsjuka från min sida. Men han berättade att han för inte så länge sedan hade sex med en 19-åring. Jag fick avsmak och äckelkänslor. Började ifrågasätta det där med värderingar kring honom. En normalfuntad man på 43 hade sagt till en 19-åring att gå hem och sova, inte dra med hem och kn*lla. Känner att det nog är lite varning som blickar kring honom. Ser på honom på ett helt annat sätt, och de är inte positivt.

Jag har fått matchning med en tjej på 19. Söt och sexig. Jag skulle inte säga nej, och jag är äldre än han du träffar. 
  • Anonym (Old)
    Anonym (Känns sådär) skrev 2020-03-11 17:10:57 följande:
    Mrn urk. I mina ögon är de perdoner mellan barn och vuxen. Men som jag sa tidigare, normalfuntade skulle inte gör det.
    Jag har inte varit gift eller har barn heller, så jag är verkligen onormal.
  • Anonym (Old)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-03-11 17:30:36 följande:
    Eftersom det är fler äldre män som önskar 20 år yngre kvinnor än yngre kvinnor som önskar 20 år äldre män så lär många äldre män förbli ensamma såvida de inte slutar vara så kräsna. Det gick lättare förr när kvinnor var beroende av män för sin försörjning.
    Ja, de män som endast är ute efter 20 år yngre kan det bli knivigt för. Sen finns det andra, som mig, som är öppna för vad som än sker. 
  • Anonym (Old)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-03-11 17:32:11 följande:
    Exakt. Män är mer kräsna.
    Män attraheras oftast mer av en 20 år yngre kvinna, än en 20 år äldre kvinna.
  • Anonym (Old)
    Anonym (Feminin) skrev 2020-03-10 14:57:00 följande:

Jag har reagerat på samma och tänker att det nog är en porrskada. Män tänder i tanken på ytliga attribut som unga kroppar och fasta bröst mm.

Ja, innan porren så tände män inte på kvinnliga former. 
    Då var det bl.a. fåren som låg illa till.
  • Anonym (Old)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-03-11 17:38:07 följande:
    Hon kommer nog att säga nej.
    Till vad?
  • Anonym (Old)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-03-11 17:40:34 följande:
    Till dig.
    Matchningen är kvar. Jag tänker inte kontakta henne. Så jag vet inte vad hon skulle säga nej till.
  • Anonym (Old)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-03-11 17:44:11 följande:
    Ja då var det faktiskt. På landet. Om män inte hittar nån attraktiv kan de ha sex med vem som helst, eller ett får. När det gäller sex är män väldigt slampiga. När det gäller relationer extremt kräsna. Då vill de helst ha en 20 år yngre fotomodell... Och så undrar folk varför det finns incels.
    More Crazy Shit...
    Foten i munnenFörvånad
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?