Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Attans bananer! Jag har glömt att köpa kaffe. Jag orkar inte gå ut igen. Kan jag inte betala någon av er 50 spänn så kan ni gå och köpa kaffe åt mig? .
Hej alla! Solen skiner och jag har vart ute en del idag, löptränat bla. Strålar solen från klarblå himmel hos er med?
Hej alla! Solen skiner och jag har vart ute en del idag, löptränat bla. Strålar solen från klarblå himmel hos er med?
*Nyser till* Can't take my eyes off of you.
Tja. Jodå, solen skiner här och det gör jag med. .
Haha, du får mig alltid att garva. .
Jag bara associerar dig med den låten, vet inte varför. .
Ja, han är en riktig fighter ibland, hehe.
Ja, det får vi göra. Jäkla kanal 5!
Haha, ja, den kommer jag ihåg. Lät så kul när du sa: " Fast har du tänkt på att om scenariot med att återbefolka Jorden från bara fyra människor blir verklighet kommer alla bli ena jävlar på att lira banjo? (Den sista färden du vet)".
Nu har jag varit och klippt mig. Det är ett äventyr bara det.
Den blev jättebra! . Synd att jag inte har en bild jag kan visa. Jag har början till en tofs i nacken och ganska kort mitt på huvudet och rakad i sidorna. .
Attans bananer! Jag har glömt att köpa kaffe. Jag orkar inte gå ut igen. Kan jag inte betala någon av er 50 spänn så kan ni gå och köpa kaffe åt mig? .
Råkade visst infoga en länk på fel ställe där. Strunt i det!
*Nyser till* Can't take my eyes off of you.
Råkade visst infoga en länk på fel ställe där. Strunt i det!