• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok

Jag kikar in en liten stund innan annat. Årstidernas växlingar är också deras tjusningar. Nederbörd har oftast inte bekommit mig, kanske är jag en sådan där jobbig, hurtig typ då det kommer till väder. Men nog får gärna vårsolen snart komma igen. Vårsnö brukar inte bli liggande så länge som vintersnö. Vänta ett tag ska ni få se. En del vårtecken har man ju redan sett och fler kommer så småningom. ☀️

• burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-03-12 13:07:33 följande:

Jag kikar in en liten stund innan annat. Årstidernas växlingar är också deras tjusningar. Nederbörd har oftast inte bekommit mig, kanske är jag en sådan där jobbig, hurtig typ då det kommer till väder. Men nog får gärna vårsolen snart komma igen. Vårsnö brukar inte bli liggande så länge som vintersnö. Vänta ett tag ska ni få se. En del vårtecken har man ju redan sett och fler kommer så småningom. ☀️

Nej regn är inte hela världen men om man är ute så är snö trevligare än regn om det inte är sommarregn vi pratar för det är skönt...till och med asfalt luktar gott då!

Ooja snart blir det riktigt fint väder, gott skall det bli.

Fultextad får ha en fin fortsatt dag.

Nu skall denna Skåning ta och träna!
  • Freddie K

Jag har precis varit och köpt mig en extern hårddisk på 1 TB. Det behövdes då jag bara har 8 GB kvar på min dator. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Lorna-Papi Chulo.

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-12 16:01:05 följande:

Jag har precis varit och köpt mig en extern hårddisk på 1 TB. Det behövdes då jag bara har 8 GB kvar på min dator. 

Och så säger de att storleken inte har nån betydelse! 🤣
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-12 16:05:38 följande:
    Och så säger de att storleken inte har nån betydelse! 🤣
    Haha, ja! När det gäller hårddiskar i alla fall så har storleken alltid betydelse. 
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-12 16:06:51 följande:
    är det du det Freddie...Papi Chulo? 😎
    Haha, ja, kanske. :-P. Fast lite on the down-low i så fall. Haha.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-12 16:07:50 följande:
    Haha, ja, kanske. :-P. Fast lite on the down-low i så fall. Haha.
    Hahaha jag säger inte ett ljud till Eurydike att du är Papi Chulo, så skulle hon ha hört något så kom det inte från mig iaf så vet du! 😋
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-12 16:19:31 följande:
    Hahaha jag säger inte ett ljud till Eurydike att du är Papi Chulo, så skulle hon ha hört något så kom det inte från mig iaf så vet du! 😋
    Haha, det låter bra. Drömmer
Svar på tråden Här är vi alla vänner.