Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Är tillbaks...
Tja. . Gött att vara ledig. Speciellt i det här fina vädret. Bra att du har fått sova ut. .
Härligt!
Hehe, du behöver inte dricka såna mängder heller. Man ska knarka med måtta. :-P.
Haha, ja, då var jag uppe tidigt, men jag gick och la mig igen.
Nej, jag vet inte heller, haha.
Ja, jag har kommit 11 sidor på den hittills.
Haha, just det ja, den tråden.Bli inte ledsen över det. Nu är vi ju båda här så. .
Hej och välkomna till Hajk. Idag ska vi prata om hästar, men inte om vilka hästar som helst utan om kameler.
Nej, det blev fel. Låt mig försöka igen.
Hej och välkommen till Hajk. Idag ska vi prata om hästar,men inte om vilka hästar som helst utan om flodhästar. .
Torstens biografi blir kort, men ni vet hur jag brukar skriva: Jag brukar ju skriva så mycket som möjligt med så lite som möjligt.
Är tillbaks...
Härligt!
Hehe, du behöver inte dricka såna mängder heller. Man ska knarka med måtta. :-P.
Haha, ja, då var jag uppe tidigt, men jag gick och la mig igen.
Nej, jag vet inte heller, haha.
Ja, jag har kommit 11 sidor på den hittills.
Haha, just det ja, den tråden.Bli inte ledsen över det. Nu är vi ju båda här så. .
Nej, det blev fel. Låt mig försöka igen.
Hej och välkommen till Hajk. Idag ska vi prata om hästar,men inte om vilka hästar som helst utan om flodhästar. .
Eftersom jag inte kommer på några vettiga svar blir det kortare den här gången x)
Jag har ju testat olika spraygrädde genom åren, rättare sagt har det väl knappast funnits fler än ett, kanske två alternativ, så det var en trevlig överraskning att prova Icas för den smakar inte så där kemiskt konstig. De har med chokladsmak också förresten :)
Jag hade inte skrivit sedan i måndags när jag satte mig ner igår kväll, blev bara kort då det var så sent. Mitt skrivande hade börjat påverka mig fysiskt på ett inte alltför bra sätt så jag behövde lite paus x) Men idag ska jag städa det sista inför helgbesöket, bädda rent i extrasängen osv. Det blir nog en rätt bra dag :)
Är du ledig eller vad hittar du på idag?
Tack snälla ni för kloka inspel och peppande kommentarer från händelsen vid min löprunda! Jag har smält det hela nu och tänker att om jag ser honom igen (springer där ofta) så anmäler jag.
Tack snälla ni för kloka inspel och peppande kommentarer från händelsen vid min löprunda! Jag har smält det hela nu och tänker att om jag ser honom igen (springer där ofta) så anmäler jag.
Alltså jag tänkte lite på Hajk när ni skrev om det. Det var ju faktiskt som 70-80 talets Youtubetutorials långt innan Youtube fanns! Men känns fantastiskt töntigt idag.
Alltså jag tänkte lite på Hajk när ni skrev om det. Det var ju faktiskt som 70-80 talets Youtubetutorials långt innan Youtube fanns! Men känns fantastiskt töntigt idag.
Den här då: Hej och välkomna till Hajk. Idag ska vi prata om ris, men inte om vilket ris som helst utan påskris.
Haha, nu trodde ni säkert att jag skulle säga något annat. .
Jag har kvar en av Hajk-böckerna man kunde köpa ;) :D Jag har inget emot att vara töntig haha!