• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-03-08 21:01:34 följande:
    Tack för att du tog dig tid att nedteckna detta! Man kanske hittar sina förhållningssätt så småningom. Märkligt nog tycker jag mig ha märkt, att det blir bättre att prata om den. Hittills har dock samtal med en psykolog inte haft någon positiv effekt, snarare tvärtom. Dock är jag inte säker på att jag kan bevisa en korrelation. Vi får väl se. Korsord är annars lite trivsamt emellanåt. Tack än en gång, sköt om dig!
    Verkligen det är väldigt viktigt att prata om dåligt mående.
    Tack själv! 😃

Bästa tror jag är om man vet varför man fick problemen och prata om de sakerna...då går man vidare.

Hmm, byte av psykolog maybe, alla klickar inte med alla...

Korsord är bra och utan korsordet vet jag inte vad som hade hänt med mitt liv.

Tack själv, sköt om dig du med!
  • Freddie K

Väldigt vad Command And Conquer är rasistiskt. I alla fall Command And Conquer Generals som jag spelar nu. Du har USA som är teknologiskt överlägsna, sen har du Kina, som är lite mindre hightech, men så nationalistiska, sen har du GLA som är talibaner typ. De är väldigt lowtech, men också väldigt nationalistiska. Bara något som slog mig nu. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2025-03-09 15:02:24 följande:

Väldigt vad Command And Conquer är rasistiskt. I alla fall Command And Conquer Generals som jag spelar nu. Du har USA som är teknologiskt överlägsna, sen har du Kina, som är lite mindre hightech, men så nationalistiska, sen har du GLA som är talibaner typ. De är väldigt lowtech, men också väldigt nationalistiska. Bara något som slog mig nu. 

Rasistiskt, eller speglande av verkligheten för 22 år sedan? Kineser är och ffa var väldigt nationalistiska. GLA ska ju föreställa just kanske inte talibanerna specifikt, men nationalistiska rörelser i mellanöstern på sena 90/tidiga 00-talet. USA är och var också väldigt nationalistiska, då definitivt teknologiskt överlägsna både Kina och de felsta ländrerna i mellanöstern, och har lekt världspolis i typ 100 år. Amerikansk exceptionalism är också en faktor.

Men rasistiskt? Jo, det med. Det ena utesluter inte det andra.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2025-03-09 16:06:40 följande:
    Rasistiskt, eller speglande av verkligheten för 22 år sedan? Kineser är och ffa var väldigt nationalistiska. GLA ska ju föreställa just kanske inte talibanerna specifikt, men nationalistiska rörelser i mellanöstern på sena 90/tidiga 00-talet. USA är och var också väldigt nationalistiska, då definitivt teknologiskt överlägsna både Kina och de felsta ländrerna i mellanöstern, och har lekt världspolis i typ 100 år. Amerikansk exceptionalism är också en faktor.

Men rasistiskt? Jo, det med. Det ena utesluter inte det andra.
    Jag tycker det är rasistiskt i alla fall. Fast jag är ju lite känslig med, men det är rätt kul ändå med alla kommentarer de slänger sig med. Borde leta upp en sampler på det med, för det är rätt kul. 
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-09 19:28:46 följande:

Freddie, vad tycker du om Tempest Rising ?

Vet inte. Har inte spelat det. 
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-10 04:45:58 följande:
    Vet inte. Har inte spelat det. 
    Såg ej klippet men tänkte på dig när jag såg det.

Tror det är inför ett framtida släpp 😃
  • Freddie K

Jag önskar att jag kunde gå tillbaka och inte skicka det där brevet om jag visste då vad jag vet nu.

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-10 12:47:28 följande:

Jag önskar att jag kunde gå tillbaka och inte skicka det där brevet om jag visste då vad jag vet nu.

Tjena vännen, hur går det? 😃
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-03-10 12:47:28 följande:

Fast då hade du aldrig vetat det du vet nu och gått runt och ångrat att du inte skickade det där brevet 🥺

Skicka PM om du behöver prata! 🤗
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-03-10 13:02:53 följande:
    Tjena vännen, hur går det? 😃
    Jo, det går väl så där. Hur går det själv?
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-03-10 14:19:07 följande:
    Jo, det går väl så där. Hur går det själv?
    Jo tack här är det bra, tränat och skall spola av mig!

Låter sexigare än vad det är det vill jag lova 🤣
Svar på tråden Här är vi alla vänner.