Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Whattup partypeople? .
Whattup partypeople? .
Kaffe är positivt i alla fall. Sitter själv och dricker en god kopp kaffe.
Ja, gärna. .
Oj, det var djupa tankar. Det tackar vi för! .
Jo, det är som du säger. Jag försöker hitta min egen röst. Mycket av det jag skriver är beroende på hur jag är på för humör. Jag skriver en del mörka alster på hösten och vintern, men det är bara för att jag blir så melankolisk då. På våren och sommaren skriver jag mer roliga och knäppa alster.
Jag har inte gått någon skrivkurs. Jag har inte velat göra det för jag har inte velat bli influerad av andra, men tycker du att jag borde gå en?
Jag vill berätta om mina känslor och filosofera om kärlek och humor,(för det mesta. Jag gillar att kombinera de två). Jag vill berätta något som berör och får andra att tänka.
Tack för din feedback! . Jag kan inte påstå att jag har läst så mycket finsk lyrik, men kan tänka mig att det är ganska deppigt. Jag kommer att lägga upp fler berättelser och sånt sen på min blogg.
Jag kan tycka att jag är lite splittrad när jag skriver. Alltså ibland kan jag skriva väldigt deppiga berättelser och ibland skriver jag en riktigt knäpp, beroende på hur jag mår och humöret skiftar väldigt mycket!