Inlägg från: burleskburkläsk |Visa alla inlägg
  • burleskburkläsk

Här är vi alla vänner.

Eurydike skrev 2025-02-22 18:54:48 följande:
    Jag försökte svara på detta igår, men då uppdaterade mobilen sidan och svaret försvann. Nu ska jag göra ett nytt försök och hoppas att det går bättre!
    Ånt suger! 😑
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-02-22 19:05:44 följande:
    Det är fruktansvärt irriterande och jag har faktiskt börjat kopiera texten (om jag kommer ihåg) när jag skriver långa svar 😑
    Smart, tar efter det, tack! 😃
  • burleskburkläsk

Gillar att han pratade bra så det inte lätt som nån förvirrad gubbe ifrån landet! 🤪

Det kan jag tro, att du stött på många dialekter, vad påminner din egna om mest?

Hahaha det är en bra blandning det! 😉

• burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-02-23 01:56:36 följande:
    John Blund verkar rata mig i natt igen, så jag passar på att kika in här innan jag gör ett nytt försök att sova 😴

Nej, han lät inte som en förvirrad gubbe från landet, men han var en förvirrad gubbe från landet 😅 Men snäll och kunnig!

Senast fick jag höra att jag pratar rikssvenska, men det är svårt att avgöra själv. Jag låter nog mest som en av Smurfarna i den här låten 🙈

">

Trevligt...ja inte sovproblemet utan att du kikade in 😉

Kul det du skriver om honom, minns du vad han hette i förnamn, tänk om vi nån gång haft samma lärare 🤪

Åh Smurfydike 😳😋
    Ja konstigt nog är det svårt att avgöra sånt själv.
    När man pratar själv och lyssnar på sin röst och dialekt så låter det bra, om man spelar in och lyssnar på det blir man mörkrädd "vaa är det där jag??!!", det låter ju bedrövligt, ja inte dialekten men resten...gillar också att man bara tycker det om sin egna 🤣

Skall lyssna på biten nu 😁
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-23 14:00:46 följande:

Dj Torsten is playing: E-Type-Set the world on fire.

Like it's 1994 all over again! 🥳
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-23 14:53:43 följande:
    Jag gillar typ allt med 1990-talet. Musiken och modet och så. Alla skulle ha Championtröjor och bombjacka och helst några kängor till. Jag kommer ihåg att alla hade speciella mössor också som gick typ en meter ovanför huvudet. Det fattar jag dock inte. Det måste ju ha sett störtlöjligt ut, haha.
    Menar du sån mösse som gick långt ned på ryggen?

Lite svårt att ha den rakt upp? 😉
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-23 15:16:40 följande:
    Nej, dessa mössor stod rakt upp av någon anledning. Synd att jag inte har någon bild på det, för det såg rätt komiskt ut.
    Jag hade som spex en skidmössa, grön och vit med älgar på som var så ful men så kul...som man kunde göra så den stod en bra bit upp, den funka i många väder 🤣

Jag såg delvis ut som en flummare men jag har aldrig rört nåt sånt...ung och fräsh men med flumm-vibbar.
  • burleskburkläsk

Jag fattar.

Det spännande är det med en eventuell framtida legalisering, hur många som säger att det är helt ofarligt.

Jag vet en person som blev en grönsak på en fest som min Far var på, jag har träffat honom, han går runt med hörlurar på huvudet och sjunger...bara stora hörlurar utan musik men inte enligt honom.

Sen vet jag en person som jag känner väl men inte umgås med, gick från att vara Kristen och aldrig röra nåt till att bli muslim och bara prata arabiska, lyssnar bara på såna nyheter etc och hon var kräsen med killar och höll sig till en förr...idag är det inte så, tror hon provat det mesta men hon har rökt bort sitt liv, numera kan hon bara kriminellt och de kretsarna, såg henne också i nåt program om kriminella kvinnor...hon har rökt så mycket så hon hör röster 24/7, jag förklarade varför det blivit så hon håller inte med för det är "farbror blå" som installerat ett chip i skallen på henne...ja enlight henne.

Drogorna och skaderna kom före byte av religion.

Jag själv tror på nåt, vad det kommer jag väl märka i feamtiden...jag tror på sunt förnuft och glädje och gemenskap utan narkotika.

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-23 16:35:45 följande:
    Nej, jag skulle aldrig röra skiten. Ett missbruk bakom mig är tillräckligt, men jag har full förståelse för de som vill röka på, men jag vet dock inte om jag är för legalisering av det.
    Jag förstår, man kan ha kul och må bra utan.

En del saker saknar jag i livet, droger är inte en av dem...aldrig varit och så förbli.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.