Inlägg från: Lillahjärtat2020 |Visa alla inlägg
  • Lillahjärtat2020

Bim Maj 2020

Halloj!

Ny här i tråden, detta blir första försöket för mig och min sambo. ÄL runt 30/4, bim 17/5. Hoppas på pluss i mitten på maj ????

• Lillahjärtat2020

Vet inte riktigt hur jag lägger till mig i listan, så någon får gärna hjälpa mig. Bim 17/5 :) Jag kör ÄL-test varje morgon 6 dagar innan ÄL (min cykel är väldigt oregelbunden o ibland har jag ÄL 5 dagar efter sista mens, ibland 8 dagar efter sista mens) vet någon om det ger olika svar beroende på om jag tar det på morgonen eller på eftermiddagen? Har hittills bara tagit på morgonen, då jag hört att morgonurinet ska ge bäst svar.

• Lillahjärtat2020

Med morgon har det varit vid typ 9, men ska nog börja ta ÄL-tester lunch/eftermiddag :) Ca 4 dagar kvar så snart borde det börja synas på stickorna. Kör RFSU, men skulle ni som testat CB, säga att de är mer tillförlitliga?

• Lillahjärtat2020

Uppdaterar listan, då jag försvann när någon uppdaterade :)

Bim

1/5 JARB, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90 . Evi82

2/5 vegaveravegavera

3/5 Trocazero, myownworstenemy

4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95

5/5 Barnlängtanochpcos

6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80

7/5 Zamaso1, 88Sandra

9/5 Supertrio

10/5 LiinnB

11/5 Sanal1, Kidrauhl

13/5 AngelaS, Linjana, amandakollb

15/5 Vemvetintejag, mzl93, Nykär15

17/5 MsPinnipeds, Lillahjärtat2020

19/5 Emi1993

20/5 fruitloop, NiMi12

21/5 NurseMom

24/5 Tildasafira

27/5 123fjäril

28/5 marmow

29/5 JARB

30/5 Ann3h, Evi82, Silverpilen

• Lillahjärtat2020

Måste fråga, är det någon som får som små vita bitar i sitt urin närmare ÄL? Väntar på att ÄL ska komma och tar test varje dag, men 2 streck vill inte visa sig ännu :( Dock har de där vita bitarna uppstått på det senaste.

• Lillahjärtat2020

Sitter också o väntar på ÄL, den är seg att komma denna gång. Har tagit test de senaste dagarna och tog dagens och det såg ut såhär ???????? Kan ägglossning vara på gång tror ni? Det undre strecket har ökat i färg från det estet jag tog igår.

• Lillahjärtat2020

Jag är ÄL+4 och idag under eftermiddagen började det ila i ena sidan av magen? Ungefär samma smärta som vid ägglossning. Förstår att det troligtvis är alldeles för tidigt för att ens kunna vara en graviditet men man börjar undra. Så spännande! Har bim 17/5, men funderar på att ta något test innan eller kanske vänta. Allt beror på hur den här smärtan fortsätter eller ej haha

Svar på tråden Bim Maj 2020