Inlägg från: Lillahjärtat2020 |Visa alla inlägg
  • Lillahjärtat2020

Bim Maj 2020

Jag är ÄL+4 och idag under eftermiddagen började det ila i ena sidan av magen? Ungefär samma smärta som vid ägglossning. Förstår att det troligtvis är alldeles för tidigt för att ens kunna vara en graviditet men man börjar undra. Så spännande! Har bim 17/5, men funderar på att ta något test innan eller kanske vänta. Allt beror på hur den här smärtan fortsätter eller ej haha

• Lillahjärtat2020

Jag är ÄL+4 och idag under eftermiddagen började det ila i ena sidan av magen? Ungefär samma smärta som vid ägglossning. Förstår att det troligtvis är alldeles för tidigt för att ens kunna vara en graviditet men man börjar undra. Så spännande! Har bim 17/5, men funderar på att ta något test innan eller kanske vänta. Allt beror på hur den här smärtan fortsätter eller ej haha

• Lillahjärtat2020

• Lillahjärtat2020

Jag upplever att min mage har varit väldigt mysko de senaste dagarna. Väldigt hård o sen nästa dag helt lös. Vet inte om det kan ha något o göra med? Har Bim 17/5

• Lillahjärtat2020

Jag tar folsyra sedan början på april, 1 tablett per dag. Det är bra att ta en tid innan man försöker bli gravid fram tillochmed v.12!

• Lillahjärtat2020

Herregud denna väntan! Blir galen haha ÄL+8, Bim 17/5. Har haft en molande värk i nedre delen av magen några dagar nu, den kommer kommer o går. Känner mig mer hungrig än vanligt. Men annars är det inga mer symptom. Vet inte om det är nervösmage eller om det faktiskt är något på gång :)

• Lillahjärtat2020

ÄL + 9, funderar på att testa imorgon ÄL +10. Är det för tidigt? Isåfall när på dagen ska man testa för att få mest riktigt svar?

• Lillahjärtat2020

Funderar på att köpa testa tidigt test imorgon. Vilket märke skulle ni rekommendera? (Måste gå att köpa i affär, orkar inte vänta på leverans) är alltså bim-4 imorgon och vill ha ett test som kan mäta så tidigt :)

• Lillahjärtat2020

Mina är också vita o klibbiga, har aldrig haft såna förut. Så det gör ju att man börjar undra :) Har bim på söndag 17/5.

• Lillahjärtat2020

Har bim imorgon, men knappt några symptom. Det enda som jag känner är att jag har ont i brösten från sidan?? Brukar alltid vara öm om bröstvårtorna strax innan mens men där känns det absolut ingenting nu. Bara på sidan av brösten. Kan det vara ett symptom?

Svar på tråden Bim Maj 2020