Bim Maj 2020
Kunde inte hålla mig :(
FAAAN! BIM -5 iofs. Kanske för ivrig...
Kunde inte hålla mig :(
FAAAN! BIM -5 iofs. Kanske för ivrig...
Jag är på ÄL +10-11 nåt och testade negativt igår, men idag kanske kanske jag kan se nåt, som dessutom är kvar när testet torkat om man tittar mot ljuset..men kan lika väl vara mina ögon som vill så mycket..ska se om jag kan få in en bild. Jag är isf helt i chock jag med, är 43 år och har sen i höstas bara en äggledare...vår procent har de sagt är runt 3% att bli gravida igen..och missfallsrisken är ju hög i min ålder så jag får bara sitta lugnt i båten och se hur det utvecklas fram och förbi bim och sen hålla alla tummar jag bara kan få ihop
Ja något är det som syns där i alla fall! :)
Är det ett vanligt eller testa tidigt? :)
Jaa jag ser!! :D Spännande att vi tre anar streck! Jag tror också att det betyder att något är där. Har tagit en del test under åren och har bara fått antydan när det visat sig att jag är gravid :) Så jag är positivt till våra antydningar!
Vill inte riskera att ge dig falska förhoppningar men det där ser verkligen positivt ut!! :) :)
Haha, ja men då vet du definitivt! :D
Jag testar nog i eftermiddag igen, hehe, köpte storpack med tester förut då jag vet hur jag blir
Håller tummar och tår!!!
Nykär och fruitloop, vilka dagar är ni på? Jag tror att jag är på ÄL+10 och har inte testat än.. har bara test från CB så inget testa tidigt.
När börjar ni andra testa? Och på vilken dag har ni tydligt sett att det är positivt?
Jag har haft molnande värk efter ÄL som jag nu tycker börjat avta. Ska ha mens på söndag enligt NC.
Nu känner jag mig mest förvirrad, vet inte vad jag känner eller om jag känner något alls.