Bim Maj 2020
Tydligare bild, det blev ett tydligt streck efter några minuter. Är i chocktillstånd, var verkligen beredd på ett blankt.
Tydligare bild, det blev ett tydligt streck efter några minuter. Är i chocktillstånd, var verkligen beredd på ett blankt.
Jag köpte hem det, sen läste jag samma som dig och har inte ens öppnat burken. Jag har väldigt regelbunden menscykel så ville inte riskera något. Däremot om man har oregelbunden eller väldigt lång cykel har jag läst att det ska vara kanon. Men är väldigt individuellt likaså som med bisolvon, rosenrot och allt annat man kan ta.
Okej. Ja min cykel ligger på mellan 29-32 dagar, är det regelbundet? Annars får jag positiva ÄL-tester 3 ggr i månaden med typ 2 veckors mellanrum och något kort lutealfas på mallan 9-11 dagar.
Kan det vara bra för ägglossningsproblem tro??
För visst kan det inte bli tydligare än såhär? Hoppas på pluss i mitten av maj
Ja jag har funderat mycket på det också. Vet inte om lutealfasen kan ändras efter graviditet? Var ju gravid 2 ggr förra året.
Tänkte ge bidrottninggelen en chans och se.
Ser bra ut men fortsätt att testa första tiden :)
Är det bara jag som håller på såhär? Så himla orolig efter min kemiska graviditet i januari:( Men detta ser ok ut än så länge va?
Ja, jag behöver ju knappast fråga om det är positivt :) För ett par dagar sedan var det ju väldig svagt, men om det till o med syns på bild får man väl säga att det är officiellt :D
Jag lämnar den här tråden nu och önskar er andra lycka till :)
Hej hoppar in här, fick sent ma i slutet av mars (då oplanerat men välkommet). Vi vill nu bli gravida igen. Hade mens 20/4, nu senast sex i fredagsnatt (sambon bortrest nu) så vi hann tyvärr inte med mer sex men hade på fredag molvärk som jag brukar ha kring äl samt älflytningar, igår söndag positivt äl-test samt molvärk i tjejmagen varje dag sen fredag å även idag. Har ju lite dålig koll på min cykel nu då i och med ma, men fick positivt äl-test efter ma och sedan en mens då som sagt 20/4 och nu pos äl-test igår. Frågan är om de blir för sent då vi hade sex fredagsnatt?? Isåfall missar vi nog denna äl. Två barn sen tidigare som blivit till på första "försöket" dock aldrig hållt på med ältester osv förrens nu. Före MA hade jag 30 dagars cykel. Nu enligt olika appar sker äl allt från tis-tors.. så hoppas det sker nu idag iaf så kanske vi har en liten chans eller vad tror ni??
Okej hoppas på det beror väl då oxå förvisso på när äl faktiskt infaller, men har som sagt haft äl-värk å älflytning i fredags men äl-värken har hållt i sig så den kommer och går sen dess, hur skulle ni tolka detta?troligt att ha äl idag typ? Man blir galen på dessa funderingar när man är så sugen på att få plussa????
Hej! Hoppar gärna med här och snackar lite bim osv så min man får vila öronen lite ???? Första ?försöket? på nr 3. Fick äntligen med karln på tåget och hade ägglossning tror jag 25/4, inte så bra koll eftersom det är första månaden jag tänker på cykeln. Tror vi prickade några gånger kring ÄL och tror jag har BIM 12/5. Trodde jag skulle vara helt lugn denna gång eftersom det absolut inte är någon brådska, skulle lika gärna kunna väntat ett par månader med att börja försöka. Men så fort hjärnan är inställd på att bli gravid blir man ju helt galen, vill nu nu nu. Googlar symptom hela kvällarna, känner efter, tror jag fick nid så googlat det också i flera timmar. Redan testat 3 gånger med tidigt test. Tyvärr negativt såklart och jag är så besviken fast jag vet att det är tidigt! Hur tidigt kan man ens testa?
Kul att få prata av sig lite här!