• Nykär15

Bim Maj 2020

fruitloop skrev 2020-05-12 09:23:58 följande:

Jag är på äl+8. Jag har testat med vanlig test från testlagret, alltså 25mg.

Jag hade sagt att jag inte skulle börja testa förrän äl+9 (då jag plussa förra graviditeten), men kunde inte hålla mig :p

Är imponerad att du hållt dig!

Jag började med på äl+ 8 haha då jag plussade på äl+9 sist, så hoppet har dalat ett par dagar med negativa test...

Kul du ser nåt så tidigt!
  • Nykär15
    Merks91 skrev 2020-05-12 09:47:25 följande:

Bim-4, ett litet knappt synligt streck men vågar inte riktigt lita på det.. Rfsu testa tidigt från imorse. Symptom har jag knappt haft några men något lite illamående, pyttelite molvärk senaste dagarna och kaffet smakar absolut inte gott längre!

Hoppas det blir tydligare streck på torsdag och att mensen inte dyker upp på fredag!

Tydligt positivt!! Grattis!!!
  • Nykär15
    Wifey. skrev 2020-05-12 10:08:46 följande:

Åhh ser absolut ett streck. Hoppas hoppas. Du kanske kan köpa ett testa tidigt och se ifall strecket blir tydligare?

Åh hoppas!

Är inte så förtjust i de testa tidigt :/ nån gång har de visat efter dessa stickor. Så får hålla mig till tåls tills i morgon :)

Ökar det så tar jag digitalt på BIM...hoppas så innerligt!!
  • Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-12 10:41:35 följande:
    Wow! Vad snabbt det blev starkare!! Nu är det ju tydligt! GRATTIS!

Jag tog nyss igen, men ingen ökning här.. Borde väntat till i eftermiddag. Men men, nu blir det inget mer test förrän imorgon!

Ja tycker med det syns mer! Måste ju stämma...så rädd för att det inte ska öka nu...först jagar man streck, sen ökning, sen vul, sen rul osv...hahaha
    I morse när jag mådde så sjukt illa så tänkte jag att det kanske inte är så smart bli gravid och man kanske ska vara nöjd med det vi har...hahaha men såklart vill jag detta mer än nåt, även om det blir sjukt pirrigt nu!

Tråkigt att ditt inte visade mer, men kommer nog i em! Kul du är som jag som inte klarar att vänta hahaha

Jag tar nästa först i morgon...lovar jag mig själv nu!

• Nykär15
    fruitloop skrev 2020-05-12 10:58:14 följande:
    Haha jaa, hade helt glömt bort den där rädslan att förlora barnet i magen, men den kom diiirekt man såg första skuggan.

Förstår precis. Får också lite såna tankar. Är nog helt normalt! 

Hahaha! Nee, jag lär väl inte kunna hålla mig i eftermiddag heller, haha, känner mig lite smågalen. 

Ja man blir fasen galen...jag höll mig i tre timmar och drack nästan inget innan jag tog det sista. Hoppas jag snart få se ett starkare från dig!

Rädslan är hemsk, men har inte riktigt tagit in nåt än, behöver så de starkare för jag vet ju att det kan bli en kemisk före bim med som inte fäster in som det ska. Jag har alltid haft nidblöding men inget sånt denna gången så är rädd det inte borrat in sig ordentligt. Sjuka tankar jag vet. Så, blir att vara nervös ett dygn till och se vad morgondagens test bjuder på.

• Nykär15
    Merks91 skrev 2020-05-12 11:07:28 följande:

Vet inte hur man bifogar tidigare meddelande men Nykär15 och fruitloop tack för svaren! Känns lite mer verkligt när ni också ser vad vi ser! Wow :)

Lycka till!

Ja så spännande! Man klickar ute vid inlägget man vill citera, via datorn står det citera och på telefon finns en liten knapp med tre streck på som man klickar på och väljer citera :)
  • Nykär15
    Utvandraren2 skrev 2020-05-12 12:27:36 följande:
    Det där ser ut som ett streck är på gång. Spännande! Imorgon vet du!
    Tack för titten! Ja i morgon vet jag mer om man vågar hoppas!
  • Nykär15
    Fruberglund skrev 2020-05-12 14:31:21 följande:
    Har också bim på söndag och undrar samma. Gjorde ett CB early imorse och där va ett väldigt svagt streck så misstänker spökstreck och kanske är lite tidigt men kunde inte hålla mig.

:)

Tänkte testa på torsdag nästa gång.
    Åh spännande! Kan ändå stämma, inte omöjligt! Jag börjar testa alldeles för tidigt och har deppat i två dagar..men så kom mitt svaga idag på två stickor...så hoppet har ju väckts nu och jag längtar till att kunna testa i morgon igen. Men så tidigt än så är rädd att det ska släppa och vara en kemisk graviditet...usch så svårt. Håller tummarna att ditt är riktigt och blir starkare i morgon!
  • Nykär15
    Fruberglund skrev 2020-05-12 14:47:26 följande:
    Jag hoppas innerligt! Så jäkla svårt att hålla sig från att testa men samtidigt så deppigt att få ett negativt resultat rätt upp i ansiktet.

Jag håller alla tummar och tår för dig med!
    Vet exakt känslan...ivern och otåligheten tar över, man blir smått galen hahaha
Svar på tråden Bim Maj 2020