Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Men alltså gud jag blir så lycklig av er som plussar! Vill så gärna joina er men tills dess: GRATTIS! Särskilt Mikkans som försökt så länge!! Herregud vilken känsla det måste vara!
Hoppas det inte är prolaktinnivåerna som spökar! Mina spökade förr men har stabiliserats, trots det har jag fortfarande lite mjölk. Haft det sedan 2013-2014... Stimulans (Knådande) kan starta upp produktionen men även stress. Hoppas inte att du har det då höga prolaktinvärden kan påverka fertiliteten tyvärr. Håll koll på detta och prata med läkare om det inte försvinner <3
Tack snälla för svar. Hoppas det är något tillfälligt! Jag ska absolut kontakta vården om det inte ger med sig.
Tack snälla!! Är så glad och hoppas verkligen graviditeten hänger kvar i alla fall 38 veckor! :D
Äl+13 och BIM -2. Jag kunde urskilja ett svagt streck men tror mer på spök. Får se om jag testar om 1-2 dagar igen. Skulle egentligen inte testat alls utan väntat till BIM men det är ju så svårt :)
Det är inget testa tidigt test.
Tog ett testa tidigt nu på morgonen och inte en tillstymmelse till streck... ÄL +9. Skulle nog ha gått mer på min tidiga magkänsla om att det inte blev något. Nästa månad kanske..
I morse var mitt test blankt igen och efter bara några minuter kom blödningen. Så tidigt Mf. Känns lite deppigt nu
Idag är bim -5 och jag tog ett andra testa tidigt-test. Blankt. Så tråkigt och jag kan inte förstå varför kaffe fortfarande smakar usch och jag mår lite illa emellanåt. Måste vara kroppen som spelar mig ett spratt :(
I morse var mitt test blankt igen och efter bara några minuter kom blödningen. Så tidigt Mf. Känns lite deppigt nu
Jag gör allt det, men inte bara under lutealfasen utan hela cykeln. Undviker gluten också. Klockan tickar så jag går all in!