Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Mindre kaffe och så tar jag progesteronkräm utöver alla vitaminer!
Äl+13 och BIM -2. Jag kunde urskilja ett svagt streck men tror mer på spök. Får se om jag testar om 1-2 dagar igen. Skulle egentligen inte testat alls utan väntat till BIM men det är ju så svårt :)
Det är inget testa tidigt test.
Äl+13 och BIM -2. Jag kunde urskilja ett svagt streck men tror mer på spök. Får se om jag testar om 1-2 dagar igen. Skulle egentligen inte testat alls utan väntat till BIM men det är ju så svårt :)
Tog ett testa tidigt nu på morgonen och inte en tillstymmelse till streck... ÄL +9. Skulle nog ha gått mer på min tidiga magkänsla om att det inte blev något. Nästa månad kanske..
I morse var mitt test blankt igen och efter bara några minuter kom blödningen. Så tidigt Mf. Känns lite deppigt nu
Mindre kaffe och så tar jag progesteronkräm utöver alla vitaminer!
Är det någon här som tempar och fått positivt? Höll er temperatur sig väldigt hög efter ÄL och fram tills ni testade? Tycker det är stressigt att se tempen på mornarna eftersom den ju vad jag förstått ska ligga högt ihållande efter ÄL för att man ska vara gravid. När jag blev gravid senast var det så (att tempen var högre än vanligt efter ÄL just den gången) så blir så deppig när jag ser temperaturen gå ner även om den kan hoppa tillbaka dagen efter.
Var får man tag på progesteronkräm nu? Jag tar också det men min kräm har ett par år på nacken så vet inte om den har full effekt.
Men kan vra positivt, såg du hur svagt mitt positivsa var men ändå fick plus på digitala? :)
Det är inget spök! Grattis!!