Bim Maj 2020
Då kommer nog din ÄL snart. Den verkar ju variera lite iaf. :) Som exempel: Om du har ÄL CD 17 och mensen kommer dag 31 så är lutealfasen 13 dgr (CD18-CD30).
Då kommer nog din ÄL snart. Den verkar ju variera lite iaf. :) Som exempel: Om du har ÄL CD 17 och mensen kommer dag 31 så är lutealfasen 13 dgr (CD18-CD30).
Sitter i samma sits som dig, väntar och väntar på den där jävla ägglossningen men ägglossningstestet var svagare imorse än igår kväll. Så jag tror inte att jag har haft ägglossning denna gång faktiskt. Tyvärr... Jobbiga är ju att det tär på sexlusten också! Inte så roligt att ha sex just nu haha!
Äh det kvittar! Har ändå legat med killen idag så vad stickan visar spelar egentligen ingen roll :)
Nu tror jag min ägglossning är över för denna månad. Blev inte riktigt klok av testerna men fick känningar av ägglossning igår så jag går efter det. :) Nu är det väl en evig väntan till bim. Men försöker att inte hoppas för mycket, känns rätt otroligt att det skulle gå på första försöket.
Jag tappade bort min ägglossning denna månad. Men fick flytningar igår och stickande smärta i äggstockarna. Vet inte om jag är ute och cyklar men jag fick med killen ner i sängen igen! xD
Tror att vi har BIM samma dag och jag är också nybörjare! Ska bli intressant att följa dig :)
Åh jag vet inte, känns inte som att det blev något denna gång tyvärr så jag tror jag ska försöka vänta på mensen! Har två test hemma men ska försöka låta bli dem haha!
Du då?
Oj jag var nog lite otydlig, menar vänta med att testa tills jag passerat iaf 20/4, har alltid tidigare graviditet reagerat på att mensen ej kommit å svårt för att dricka kaffe samt molvärk så tänker att får jag så å mensen ej dykt upp så testar jag????
Hur går de för alla andra här inne någon om är på ungefär äl+4?
Hur går det för dig (och alla andra med BIM 14-16/5)? Hur mår ni och hur känns det?
Ont som fan i bröstvårtorna. Iofs något jag kan ha innan mens också men det är ju 7 dagar kvar och så pass tidigt brukar jag inte ha ont. Men det är säkert önsketänkande! Pratade med läkaren idag och han lät mig (motvilligt) komma in och ta prover för mina prolaktinvärden nästa vecka. Jag stod på mig kan jag säga! Vilken jävla attityd läkare kan ha alltså... Suck. Jag har tvärtom otroligt svårt att tro att det blev någonting denna gång så jag väntar i princip bara in mensen och då ska jag köpa rosenrot :) håller tummarna för dig!!!!
Oddsen talar dock till din fördel ;). Ingen mens än och smärtan har avtagit lite! Vet inte om det är positivt eller negativt. Bara att hålla i sig nu tills mensen kommer :)