Majja92 skrev 2020-04-21 22:56:13 följande:
Förstår verkligen hur jobbigt det kan vara. Det är fruktansvärt när man blir avfärdad under dom mest kritiska dagarna, vet inte hur många gånger jag gråtit mig själv till sömns på grund av detta. Jag vet att han verkligen gör sitt yttersta och det blir faktiskt bättre och bättre! Vi får till den ungefär 3 gånger under som gröna dagarna och har blivit gravid tre gånger. Det räcker ju faktiskt med att en bra simmare hittar fram <3 Ge inte upp fina du! Det kommer va värt det i slutändan, vissa dagar är bara tuffare än andra men det kommer va bortglömt när du väl fått ditt pluss på stickan!
Satsa på att få till det när du får positivt ägglossningstest och gärna dagen efter så har ni goda chanser! :)
Ventilera här så mycket du vill!! <3
Tack snälla för ditt svar! <3
Känner mig sjukt ensam i den här sitsen. :(
Hur gjorde ni för att få till det mera? Just nu känns det som om jag bara väntar på ÄL och det känns lite trist, men man blir nästan besatt efter att försöka varje månad.
Jag vet inte om jag vågar meddela honom när jag får positivt ÄL-test. Han vill det, men hsn har ju sådan otrolig prestationsångest, så jag är rädd att han inte kommer kunna genomföra sex då när jag verkligen har positivt på ÄL-stickan.. :(
Jag vill kunna prata om min oro och vad jag känner just nu med honom, men det känns bara "dumt" då han är mycket mer lugn än mig att få till en graviditet.
Jag får lätt hjärnspöken, tror inte han älskar mig längre då vi har sex så pass sällan, eller känner att jag kanske tvingar på honom en graviditet då han vet hur mycket det skulle betyda för mig att få bli gravid och att han nästan gör deet här för min skull mest.
Tack för jag får skriva av mig här när jag inte kan tala med någon annan om detta <3