• Fnattilur

Bim Maj 2020

MandisM skrev 2020-04-25 22:26:40 följande:

Hallå där!

Första försöket för oss att bli gravida men ett lillasyskon till vår 2,5 åring ????

BIM 1/5 eller 2/5 jag och NC är inte riktigt överens ????

Lite molvärk/stickningar i magen samt en enorm trötthet och lite ömma bröst änsålänge men kan ju lika gärna vara skedgravid ????

Tror att jag är på ÄL+7 nu och med lilleman testade jag positivt ÄL+11.

Lycka till allihop!

Hej! Jag är på ÄL+8 idag så samma som dig. Har dock 15 dgr lutealfas så BIM först 4/5. Jag plussade också på ÄL+11 med min yngsta. :) Jag har inga symtom alls, möjligen lite molvärk men det hör till vanligheterna den här perioden för mig. Hur många försök tog det för er förra gången?
  • Fnattilur
    MandisM skrev 2020-04-26 08:44:27 följande:

Kul!

Jag kan nog inte hålla mig ifrån att testa på onsdag :)

Alltså, det gick på första försöker förra gången så det känns to good to be true om det skulle gå nu första gången igen

Säg inte det! Mitt äldsta barn blev till oplanerat vid avbrutet och yngsta (har två) på första försöket. Är 18 mån mellan dem.
    MandisM skrev 2020-04-26 08:44:27 följande:

Kul!

Jag kan nog inte hålla mig ifrån att testa på onsdag :)

Alltså, det gick på första försöker förra gången så det känns to good to be true om det skulle gå nu första gången igen

Säg inte det! Mitt äldsta barn blev till oplanerat vid avbrutet och yngsta (har alltså två) på första försöket. Är 18 mån mellan dem. Jag hade fyllt 29 när yngsta föddes.
  • Fnattilur
    Supertrio skrev 2020-04-26 18:39:32 följande:

ÄL+5 idag. Tiden går så fruktansvärt långsamt.. Kan inte bestämma mig för när jag ska börja testa? Fick ett tidigt MF i januari och testade då ÄL+10 första gången (ett svagt streck). Vill gärna få ett tydligt streck men det är ju så svårt att hålla sig fram till BIM! När ska ni börja testa?

Ska hålla mig till BIM, för första gången. :D Och bara testa om inte mensen kommer.
  • Fnattilur
    Meri95 skrev 2020-04-27 13:48:40 följande:

Är på Äl+8 just nu, stickningar i bröstet då o då, lätt molande värk i nedre delen av magen.

7-8 dagar till Bim

Äl+9 för mig, jag har konstiga känningar långt ner på vänster sida idag. Skulle kunna vara ligamentet (förhoppningsvis pga att livmodern växer då.) :)
  • Fnattilur

Jahopp.. ÄL+10 och känner iiingentiiing.. kan jag inte få iallafall ETT symtom så jag får upp hoppet lite?

• Fnattilur
    Nykär15 skrev 2020-04-28 16:45:11 följande:

En av mina graviditeter kände jag absolut INGENTING före BIM, så var tvärsäker på minus, men nä det blev plus och en ljuvlig son :)

Har nog eg haft olika symtom varje gång, eller inga då. Håller tummarna!

Ja vad jag minns av mina två tidigare graviditeter så kände jag nog ingenting före jag plussade på dem heller.. Men nu har jag så mycket bättre koll på vilka symtom man tänkas kunna ha. Även om det egentligen inte säger någonting eftersom det lika gärna kan vara pms, haha! Är bara så tråkigt att inte känna något.. men får hoppas att det är ett bra tecken.
  • Fnattilur

Plockar fram BIM-listan!

Ni som inte finns med, fyll gärna på om ni vill. :)

1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90, MandisM, Evi82 

2/5 vegaveravegavera 

3/5 Trocazero, myownworstenemy 

4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95, Weloty 

5/5 Barnlängtanochpcos 

6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80 

7/5 Zamaso1, 88Sandra 

9/5 Supertrio 

10/5 LiinnB 

11/5 Sanal1, Kidrauhl 

13/5 AngelaS, Linjana 

15/5 Vemvetintejag 

17/5 Lillahjärtat2020

20/5 fruitloop, NiMi12, emmsenj

21/5 NurseMom 

24/5 Tildasafira 

27/5 123fjäril 

30/5 Ann3h

• Fnattilur
    mzl93 skrev 2020-05-01 13:47:58 följande:

Det undrar jag också! BIM 15/5 :)

Markera den senaste listan, välj kopiera. Skriv sedan nytt inlägg där du lägger in den kopierade listan. Lägg till dig på din BIM. Posta. Klart! :)
Svar på tråden Bim Maj 2020