• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Nykär15
    Viktoria104 skrev 2020-04-30 13:37:16 följande:

Hur tidigt kan man börja testa om man har BIM 10 maj? Är så ivrig att jag har tagit något enstaka testa redan nu! 

Om du är rätt säker det är 10 maj så är det sjukt slöseri att testa nu. Tidigast 5 dagar före BIM, men få ser så tidigt. Jag testar tidigast 4 dagar före och har då fått svagt alla gånger jag vart gravid, tidigare har aldrig gått att se för mig iaf.
  • Tyckfrihets

ÄL +14

Samma visa idag som igår, negativt på morgonurin och spökstreck på eftermiddagen. Märkligt, har aldrig fått minsta lilla antydan till spökstreck på gravidkollens stickor tidigare. :S

• Undrandee

Mitt grav.test är så blankt det kan bli idag... ÄL+6 eller 7

kort lutealfas på 10-11 dagar och positivt ÄL-test den 22/4.

Kanske är jag för ivrig i och med den slemmiga, trådiga flytningen igår kväll

• vegaveravegavera
    Nykär15 skrev 2020-04-29 09:14:15 följande:
    Usch så tråkigt...vet hur det känns!!

<3

Trocazero skrev 2020-04-29 16:28:03 följande:
    Åh vad trist. Det ska ju vara säkert på bil-3, vet verkligen exakt känslan. Ordinerar mycket choklad, eller nåt annat du tycker är gott! Hjärta

tack snälla! såg att du också fick neg så jag önskar dig detsamma<3 nästa gång!!

jag är på bim -2 idag, har inte testat igen, var bara asdeppig igår och började planera för livet som ofrivilligt barnlös... skaffa gård med getter kanske? dramatiskt efter 4 försök men ni här i tråden vet jag vet hur det känns!! uppdaterar om mensen kommer eller ej, kommer den på lördag som planerat så har jag nästa bim 31a maj så jag hänger väl kvar i majtråden då :) 

• lillagullefjun

Hoppar in här! Har mens just nu så räknar med BIM 27/5 men får se om det justeras något sedan när jag ägglossningstestar. Hoppas på ?normal? cykel. Har ett barn på 8,5 månad sedan tidigare. Ammar lite fortfarande.

• Sararebecca
    Undrandee skrev 2020-04-30 16:31:05 följande:

Mitt grav.test är så blankt det kan bli idag... ÄL+6 eller 7

kort lutealfas på 10-11 dagar och positivt ÄL-test den 22/4.

Kanske är jag för ivrig i och med den slemmiga, trådiga flytningen igår kväll

Jag hade positivt dagen innan dig och har också 10-11 dagar lutealfas :D

Men ja, du är för ivrig. Om de va en nidis igår har hormonerna omöjligt blivit tillräcklig höga idag. Håll ut lite till ;)
  • Supertrio

ÄL+9 idag och jag ska INTE testa imorgon, brottas med tanken men ska försöka hålla mig till på lördag (ÄL+11). Känner mig gravid men det vågar man ju knappt säga högt. Besvikelsen när man har fel..:( Är det någon mer som ska testa första gången på lördag eller imorgon?

• Undrandee
    Sararebecca skrev 2020-04-30 18:27:35 följande:

Jag hade positivt dagen innan dig och har också 10-11 dagar lutealfas :D

Men ja, du är för ivrig. Om de va en nidis igår har hormonerna omöjligt blivit tillräcklig höga idag. Håll ut lite till ;)

Tack! Trodde först min lutealfas är för kort för att kunna bli gravid. När ska jag testa om tycker ni om jag har BIM på söndag??
Svar på tråden Bim Maj 2020