Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
1/5 JARB, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90 . Evi82
2/5 vegaveravegavera
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95
5/5 Barnlängtanochpcos
6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80
7/5 Zamaso1, 88Sandra
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB
11/5 Sanal1, Kidrauhl
13/5 AngelaS, Linjana, amandakollb
15/5 Vemvetintejag, mzl93, Nykär15
17/5 MsPinnipeds
19/5 Emi1993
20/5 fruitloop, NiMi12
21/5 NurseMom
24/5 Tildasafira
27/5 123fjäril
28/5 marmow
29/5 JARB
30/5 Ann3h, Evi82, Silverpilen
Hej!
Hänger gärna på här! Har BIM 19/5. :)
Tog detta nu när jag kom hem från jobbet.. Nu är de på riktigt va? Jag drömmer inte??
Tog detta nu när jag kom hem från jobbet.. Nu är de på riktigt va? Jag drömmer inte??
Jo, jag vet. Bara skrämmande, för med pcos har man väldigt oregelbundna cykler, och vissa har väldigt sällan mens. Jag är en av dem. Kunde lätt ha cykler på 120 dagar innan jag började med p-piller. Hade hoppats på att p-pillerna skulle hjälpa kroppen lite på traven med att kickstarta, men vi får se. Just nu kan jag inte få hjälp av sjukvården eftersom jag inte redan är under någon slags behandling ...
Grattis!
När blir bf?
Grattis!!! Är ingen expert men det där är tydligt till och med för mig! WOHO!