Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Grattis!!! Är ingen expert men det där är tydligt till och med för mig! WOHO!
Hej!
Jag tänkte fråga om någon här vet hur lågt blodvärde kan påverka chansen att bli gravid? Jag har ett hb på 99. Vad jag förstår så är referensvärdet enligt de papper jag fick på provsvaren mellan 117-150.
Kan detta vara en anledning till att ha svårt att bli gravid? Eller svårt.. vi är på sjätte försöket nu.
Tacksam för svar!
Tog detta nu när jag kom hem från jobbet.. Nu är de på riktigt va? Jag drömmer inte??
Kunde inte hålla mig.. tog ett test nu på eftermiddagen ÄL+10 och detta är väl ganska uppenbart?!
Kunde inte hålla mig.. tog ett test nu på eftermiddagen ÄL+10 och detta är väl ganska uppenbart?!
Oj vilket tydligt, grattis!! Vad har du för symtom? Nu blev jag ännu mer sugen på att testa, är också äl+10 (kanske +9)... men har bestämt mig för att vänta till söndag.
Tog detta nu när jag kom hem från jobbet.. Nu är de på riktigt va? Jag drömmer inte??
Tack snälla<3 Min intuition har verkligen stämt denna månad. Har känt mig gravid sen ÄL+1 typ. En känsla. Men även extremt mycket molvärk, vilket jag aldrig brukar ha efter ÄL. Hade även ömma bröstvårtor direkt efter ÄL, också ovanligt för mig. Har mått illa i flera dagar nu och tror mig känna när ägget fäste på ÄL+6, då jag fick som getingstick inne i livmodern/underlivet. Så himla glad nu! Men också chockad över att strecket är så tydligt!? Är ju bara ÄL+10 och inte ens morgonurin?