• Undrandee
    Jojjo87 skrev 2020-05-12 11:27:29 följande:

jahapp, började morgonen med ett test som va lika negativt som dom andra 10 månaderna :(

Får alltid en obehaglig värk i axlarna innan mens och värken i magen smyger sig på så mensen kommer komma imorgon.

Vill bara skrika rakt ut just nu..... blir så frustrerad..

Du är inte ensam.. började min dag med negativt test jag med. Dock "bara" 6 månaden med försök. Mensen 9 dagar sen. Känns ännu värre när mensen är spårlöst borta, för då kommer man ju ingenstans i barnverkstan när varken mens eller ägglossning kommer!

Vill också bara skrika och ge upp =(
  • Undrandee

Någon som vet om ens mens uteblir en månad, kan man ändå få sin ÄL den månaden?

CD 38 för mig utan mens och fortsatt negativa tester!

• Undrandee

Wow vad många som plussar! Blir både väldigt glad och väldigt avis.

Försöker fokusera på dotterns 6 årsdag imorgon och inte tänka så mycket, men det är svårt...

Grattis till alla plus <3

• Undrandee
    Fnattilur skrev 2020-05-14 08:00:53 följande:

Moodmama.com har progesteronkräm. :)

Ååå, tack för tipset. Har letat ihjäl mig efter progesteronkräm och har nu beställt från dom! :)
  • Undrandee
    emmsenj skrev 2020-05-14 10:40:34 följande:

Beställer ni den som heter 20 eller 100?

Jag testar den mildare varianten :)
  • Undrandee
    Nykär15 skrev 2020-05-14 10:45:47 följande:

Rekommenderar 100 då man helst ska tillföra mycket :) tar 6 pump/dag av den och det ska motsvara 100 mg

Hur kan det vara så olika? Läste om alla som använde mellan 1-4 pump per dag.
  • Undrandee
    Nykär15 skrev 2020-05-14 12:09:32 följande:

På min står det att 6 pump motsvarar det, men kan ju vara olika mycket som kommer ut. Tycker du ska ta den starka!

Typiskt. Nu har jag redan skickat efter den billigare och hsr lovat mig själv köp stopp resten av månaden nu då det skenat iväg rejält med bidrottninggele, ÄL-tester, ÄL-temp, vitaminer och grav.tester. Men vad gör man inte för att kunna bli gravid, hehe.
  • Undrandee
    Fnattilur skrev 2020-05-14 12:33:25 följande:

Om du ska ha den starka eller svaga beror på ditt syfte. Rekommenderar dig att läsa reviews på den starka krämen, där finns mkt info. (Jag läste de äldsta först.) Kort sagt, den svaga krämen kan man använda före ÄL, från dag 7-13 för att stimulera ÄL (kanske är aktuellt för dig som har problem med ÄL) men efter rek den starkare (dag 14-27).

Aha okej. Ja jag upplever jag har problem med att min ÄL är så sen och sen 9-11 dagar senare kommer mensen. Får iså fall beställa den dyrare nästa månad.
  • Undrandee

Har precis börjat tempa, men min temp tycker jag är hög hela tiden. Ska den vara det? Ligger mellan 36.70-37.07

Min mens är ju dock försenad med 8 dagar

Svar på tråden Bim Maj 2020